[Girlscene's minicursus] Zelfvertrouwen!

Oke, ik start een minicursus ‘Zelfvertrouwen’
(Weet niet of het hier goed staat)
Spreekt jou dit aan? :

• Je bent weleens onzeker.
  • Je wilt je uitstraling veranderen.
  • Je wilt voor jezelf opkomen.
    etc.
    (Laat gerust aan me weten wat je graag zou willen waar het allemaal over gaat)

Hoe ik het ga doen:
Als je je naam opgeeft doe je mee, ik plaats dan een stukje tekst over het onderwerp (bijv. wat te doen als je je onzeker voelt) met wat vragen die je dan beantwoord. Daarbij ga ik dan weer mee verder.

Dit verzin ik geheel uit mijn eigen initiatief, ik haal natuurlijk wat info van internet maar ik stop er ook mijn eigen ervaring in…!

Nou ik hoor het wel of jullie het leuk lijken en/of mee willen doen!
Kom maar op,haha!

wat leuk ! :grinning:

^ wil je meedoen?

& zijn er meer meiden? :slightly_smiling_face:

Ik DENK dat de meeste mensen dat liever zouden noten dan zo open en bloot op internet zetten. Misschien als je het met noten doet, je meer mensen trekt? Het is maar een optie!

Ooh ja dat snap ik heel goed,
nouja als er mensen het via noten willen doen: Prima hoor!
Stuur me maar een note! :slightly_smiling_face:
(dit is trouwens ook iets wat ik voor school moet leren -mensen begeleiden-
en ik vind het leuk om op deze manier het in de praktijk te brengen,
maar natuurlijk niet dat ik wat met jullie info ga doen. Het is strikt vertrouwelijk!)

Ik wil wel!!!

Ik zit heel erg in de knoop met mn zelf, dit que zelfvertrouwen op school etc. ik heb hier al ene topic over gemaakt, maar kwamen neit veel reactie’s op : http://forum.girlscene.nl/forum/school/in-de-knoop-178185.msg6944486.html#msg6944486

dat is dus mijn verhaal en door dit hele gebeuren is ook mijn zelfvertrouwen in het algemeen echt heel laag. Gewoon het niet in jezelf geloven in veel opzichten:
Uitstraling, je kunnen etc.
Als je iets niet begrijpt of nog informatie nodig hebt, vraag het maar!!

Ben benieuwd!!!

p.s wat een super leuk initatief

Ik wil wel meedoen eigenlijk… als dat mag?

ik wil ook wel medoen haha kan nooit kwaat,
ik ben bang voor readcties van anderen en heb faal angst
ik hebook het topic: heb je een depressie (gehad) vertel hier je verhaal) gestart daar staat ook mijn verhaal
x
ps. goed dat je dit doet :slightly_smiling_face:

Ik wil eigenlijk ook wel mee doen, als dat mag inderdaad…

Ik wil ook wel meedoen! :grinning: Ik voel mij altijd heel lelijk en vind mezelf daardoor dan minderwaardig tov andere “mooie” meisjes…

Goed dat je dit doet!
Ik heb het zelf niet echt nodig, maar ik denk wel dat er veel meiden zijn die er iets aan hebben :slightly_smiling_face:.

Ja ik wil meedoen! Vind mezelf echt waardeloos dus wat extra zelfvertrouwen kan geen kwaad…
@Vivere, valt toch wel mee, hier ben je al anoniem. Ik zou het niet op mijn facebook zetten nee, maar dit is niet “open en bloot”

ik wil ook wel meedoen!

ik wil meedoen (:

Súuper leuk, ik wel zelf later psychologie studeren, dus vind het super dat je dit doet! Heb zelf altijd al gedacht om zo’n topic te starten,maar telkens vergeten.
Veel succes!

Lijkt me leuk!
Ik kan wel voor mezelf opkomen en wek ook niet de indruk dat ik verlegen ben, maar zodra ik uit mn comfort zone ben word ik helemaal zenuwachtig etc, ik gedraag me wel normaal, maar toch. Dus daarom: mag ik meedoen? (:

Is misschien ook wel wat voor mij :slightly_smiling_face:

Ik wil meedoen! :grinning:

Count me in!

ik wil ook meedoen, niet qua voor jezelf opkomen maar meer dat ik extreem wil veranderen