Girlscene zoekt schrijftalent!

Beste meiden,

Girlscene is op zoek naar jou! Wij zijn op zoek naar nieuwe columnisten die regelmatig voor ons een column gaan schrijven. Dit mag geheel naar eigen invulling. Voel jij je aangesproken & wil je je creatieve pen bij ons tot uiting brengen? Stuur dan een proefcolumn van ongeveer 550 woorden o.v.v. columnist naar info@girlscene.nl & wie weet sta jij straks met je column op Girlscene.nl!

Succes ladies!

Liefs,

Danique

Grappig, daar mailde ik gisteren nog over!

@vanwyngarden Daar gaan wij toevallig binnenkort weer mee aan de slag :slightly_smiling_face:

Ben maar meteen aan de slag gegaan, haha.

Ooh daar ga ik aan meedoen :wink:

Oh dat lijkt mij ook wel echt een leuk idee!(:
Verder heb ik zelf geen schrijftalent opzich, dus dit wordt hem niet voor mij, haha.

^ Dat lijkt me écht leuk.

Ik heb zelf echt nog nooit een column geschreven, dus weet ook niet of ik zoiets wel kan. haha. xd

Dus met een column bedoelen jullie gewoon een column over je dag, wat je hebt meegemaakt of over een bepaald iets, zoals je wel eens in tijdschriften ziet?

@Telephonic: Echt zoals je in tijdschriften ook ziet, dus meer in de vorm van een blog/column :slightly_smiling_face:

Hmmm. Ik ga er nog even goed over nadenken. Lijkt me wel echt tof, maar moet wel natuurlijk een goed onderwerp bedenken. xd

Ik denk niet dat de dingen die ik schrijf op deze site passen, het is niet heel vulgair ofzo, alleen wil de doelgroep vast liever dingen lezen over winkelen, liefde en Lauren Conrad.
Maar leuk idee om wat meer mensen bij gs te betrekken!

Oh, oké! Klinkt leuk. Ik heb er meteen een gemaakt, alleen hij is 404 woorden. Ach, volgens mij hoeft het ook niet heel precies toch? Hopelijk is dit genoeg!

Oké, het zijn 407 woorden.

Hmm, misschien ga ik er ook nog wel even naar kijken (:

Dit is echt typisch iets voor mij, haha. Ik denk er nog even over na.

Wat een leuk idee, misschien doe ik wel mee (als ik een leuk onderwerp heb).

Ik ga ook meedoen c: kan het ook over acteurs/actrices en dat soort dingen gaan?

Hoelang hebben we de tijd hiervoor? c:

Leuk! Ik denk er ook nog even over na :slightly_smiling_face:

Ja! Dat zou echt heel erg leuk zijn :DD
Dit soort dingen zijn zegmaar de dingen die ik wel altijd zou lezen op de homepage, de rest spreekt mij nooit zo aan.

Ik zal eens nadenken over een column, alleen ik ben echt heel erg druk met o.a. mijn eigen blog. Stel dat jullie (de redactie) een proefcolumn leuk vinden, word je dan geacht eens in de zoveel tijd iets in te leveren, of mag je zo nu en dan iets opsturen en kijken jullie dan verder wat ermee gedaan wordt?