Girlscene zoekt relaties!

Hoi meiden!
Voor een interview voor een nieuwe rubriek op Girlscene ben ik op zoek naar twee meiden die al langer dan een half jaar een relatie hebben. Wil je liever niet met je echte naam op de website? Maak je geen zorgen, het kan ook anoniem. De vragen stel ik je per mail.

Ben jij al een half jaar (of langer) gelukkig met je lief of ken je iemand die dat is en graag op Girlscene.nl wil? Stuur dan een mailtje naar ********** , dan neem ik contact met jou op.

Ik hoop van jullie te horen!

Liefs,

Brenda
Redactie Girlscene

Ik heb geen relatie. :'D
Upje dus.

mijn relatie duurt 5 maanden dus een upje :wink:
best een leuk idee trouwens

Ik zal zo eens even wat sturen :grinning:

Bedoel je twee meiden met elkaar? Of mag je ook als hetero-koppel meedoen?

Ik ben btw al 3,5 jaar samen met mijn vriend. (:

Ik heb al 3 jaar een relatie… :slightly_smiling_face: (met een jongen dan)
Kan je wel een mailtje sturen? :grinning:

ik ben 5 maanden samen met mn vriendje dus upjee.

up voor het interview (:

ik ben single, dus up!

http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT6gewlnTvM4KDhA28OH3rl_cyoqhOsFOwqIFQyTyCeUvAscImx-w

ik heb nu bijna 4en half jaar een relatie, heb je gemaild :slightly_smiling_face:

Ben al bijna een.jaar samen en woon ook samen en het duurt niet lang voor we gaan trouwen :slightly_smiling_face: en kindertjes en een eigen bedrijfje hihi…

ik heb nu anderhalf jaar een lange afstandsrelatie! ik denk dat ik je ga mailen haha.

ik heb je gemaild!

ik heb je ook gemailt!

IK heb je ook gemaild!

…Forever alone

Super al die mailtjes meiden, dankjewel! En natuurlijk geldt deze oproep voor zowel hetero als lesbische stelletjes, zolang jullie maar zes maanden of langer samen zijn :slightly_smiling_face:

Liefs,
Brenda