Als je naar deze link gaat en rechtsboven iets intypt, krijg je normaal gesproken altijd recente posts. Maar nu is de laatste posts waar je naar kan zoeken, van februari en dit wordt dus niet meer ge update… Zijn er meer mensen die dit hebebn of ligt dit aan mij?
Nee ik heb het ook! Daarnet wilde ik ook wat opzoeken in een (nieuw) topic en terwijl ik zeker weet dat mijn trefwoord in dat topic stond gaf hij geen resultaten aan.
Heeft die zoekfunctie dan ooit degelijk gewerkt? Ik doe het meestal via google en dan trefwoord+girlscene(+forum).
^idd, heeft bij mij ook nooit gewerkt.
bij mij werkte het altijd heel goed!
Same :’)
Maar je kunt Danique beter mailen over dit soort dingen, de mods kunnen er niets aan doen (behalve Danique mailen…) en de technische staff kijkt amper op het forum naar dit soort topics.
Hij doet het inderdaad al een tijdje niet meer. Volgens mij is de techniek al ingelicht (weet ik niet zeker), maar een mailtje naar Danique kan geen kwaad. Totdat het opgelost is wordt het gewoon weer via google: girlscene + trefwoord
Hij doet 't nog steeds niet, heb vorige week al gemaild…
…
Heb je al wel een reactie gehad?
Jep…
Oh dit heb ik ook altijd, ik krijg altijd als meest recente 22 februari ofzo, heel irritant