Girlscene werkt traag bij jullie ook?

Actieve onderwerpen is gewoon al dagen niet bereikbaar (’:

Is de techniek zo lastig te bereiken of wat is er aan de hand

Ik snap echt niet meer waarom dit zo vaak moet gebeuren. Dat de artikelen op de home pagina shit zijn kan ik mee leven (want daar kijk ik toch al niet meer), maar blijkbaar hoeven we dus ook niet meer voor het forum op deze site te komen. Want het forum doet het de helft van de tijd niet :’)

Misschien moeten jullie van de girlscene redactie even serieus bedenken waarom er zoveel mensen op deze site komen en proberen om dat aantal tenminste vast te houden.

Echt mega irritant!

Dit, girlscene draait vooral goed door het forum, maar dat laten jullie niet echt merken.

Ik kan al dagen niet op het forum. Jammer

Ik dacht al dat het aan mij lag… :’) Maar ik zit er dus idd ook mee dat ik lastig op m’n profiel en bij de actieve onderwerpen kan komen. Op m’n mobiel is het nog erger trouwens.

Ik kan eigenlijk helemaal niet meer op de voorpagina komen zonder dat de pagina helemaal vastloopt vandaar kom ik daar ook niet meer(onder andere want de artikelen zijn ook om te huilen) En hier op het forum word ik nu onderhand ook wel een beetje moe van dat langzame laden van elke pagina en ik zie ook steeds meer bad gateaway’s inderdaad,

Ik heb ook echt constaaaaant Gateway errors. Actieve Onderwerpen is voor mij verleden tijd ofzo, want die werkt helemaal niet meer.
Sowieso laden de pagina’s heeeeeeeel erg langzaam. Net even de home-page gecheckt en daar duurt het ook wel even voor alles goed geladen is. Er staan inderdaad behoorlijk veel zware dingen op die home-page die het laden niet echt soepel maakt.

Beste meiden,

Super bedankt voor al jullie frustraties en informatie! Ik heb meteen een meeting met techniek ingepland + ga nog een meeting met alle moderators inplannen om dit ‘probleem’ (de traagheid van Girlscene, de foutmeldingen in het forum en een mobiel forum) te bespreken en aan te pakken.

Ik heb nu de volgende drie punten:

• traagheid forum + Girlscene.nl
  • Gateway Errors
  • geen mobiel forum

Mochten jullie nog meer dingen weten die wij kunnen aanpakken, laat het mij dan vooral hier of via de mail (danique@girlscene.nl) weten zodat ik dit weer kan meenemen. Graag wil ik ook van jullie weten waar jullie zoal de gateway errors krijgen, mobiel of desktop…

Alvast super bedankt & hopelijk tot op een snelle verandering!

Super dat eraan wordt gewerkt.

waarschijnlijk is girlscene een te zware website voor jullie laptop of wifi netwerk want bij mij werkt alles heel goed en snel

Girlscene is bij mij ook al een tijdje traag inderdaad, vaak errors en kom bijna niet bij actieve onderwerpen. (Allemaal op de laptop) Ik ben blij dat eraan gewerkt wordt :slightly_smiling_face:

Ik ben nu snel in dit topic gekomen. Hij doet het weer

Mijn reportknop doet het nu ook niet meer

Ik zie geen smileys meer sinds vandaag, niet dat dat een heel groot probleem is :’) maar het zou wel moeten werken eigenlijk.
En het is ook al een paar weken zo dat je in het tekstvakje met lettertype times new roman typt (met citeren wel het normale lettertype).

Niet dat dit echt prioriteiten zijn, maar als jullie toch bezig gaan kan dit beter ook meteen opgelost worden.

Ik krijg bij de link naar de actieve topic nu heel vaak 504 bad gateway.
Erg irritant. Hebben meer mensen dit?