Girlscene werkt niet goed?

Ik heb geen idee of het aan mijn pc ligt, of dat meer mensen dit hebben. Als ik hier net ben doet hij het goed, maar daarna doet gs ineens gek. Ik zie niet meer welke berichten ik nog niet gelezen heb of welke berichten nieuw zijn, heel irritant. Ik log uit en opnieuw in, maar het helpt niet. Ik hoop dat het probleem duidelijk is, ik vind het moeilijk om uit te leggen.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

Heb ik geen last van. Alleen wel van een balk met ‘FammeFab’ die de hele tijd voor de topics staat…

Ik sla elke keer mijn halve beeldscherm in :’) Dat is geen reclame, dat is mensenrechtenschending

Als je adblock op je computer hebt staan, is er niks aan de hand. Voor de mensen hierboven haha.

iPad hiero haha

Maar ik ben er verder de enige in? Zo irritant, :frowning_face:

Ik hoop dat iemand van gs mij hierbij kan helpen want zo is het forum niet leuk meer, heb er nu al meteen last van.

ff aan een modje noten misschien?

Maar als ik het hier zo lees, heeft niemand hier verder last van. Dan heeft het vrij weinig nut om een mod te noten, want ik denk niet dat de anderen er last van hebben (ik in elk geval niet). Het beste is om dan Danique te mailen (danique@girlscene.nl), zodat zij het aan techniek door kan geven, maar dat is geen garantie dat er iets aan gedaan wordt.

Ik laat je topic nog wel open, mocht iemand anders het nog herkennen en een oplossing weten, kan dat gezegd worden.

Dankje, ik zit nu op de iPad en hierop gaat het wel goed. Vreemd, ik zal eerst kijken of ik een fout op mijn pc kan vinden

UP, ik heb het steeds met mijn pc. Ik weet niet wat er verkeerd kan staan? Ik weet wel dat het aan mijn pc ligt :frowning_face:

Kun je geen screenshot posten?

Er is zijn topic met algemene vragen, dus ik plaats het hier maar.

Er had iemand bij een prive berichtje gestuurd via gs, maar diegene is verwijderd van gs omdat hij een jongen was ofsp. Dat berichtje staat dus ook niet in mijn lijst met berichtjes, maar er staat nu een ‘1’ bij mijn berichtjes. En dit vind ik echt verschrikkelijk irritant (autistisch), dus kan iemand dat voor me aanpassen ofso?

Wij kunnen dat niet. Je zou eventueel Danique kunnen mailen, maar vraag me af of techniek er iets kan