Girlscene vraagt Verificatie bij elk bericht

Ik weet niet of iedereen dit heeft, maar bij mij vraagt girlscene bij ieder bericht dat ik wil plaatsen een verificatie.
Schijtirritant. Dus, mods enig idee wat dit is?

duj

Waarschijnlijk beveiliging tegen de Korea-spam?

Het is waarschijnlijk ivm de korea spam.
Zo kunnen ze dat tijdelijk voorkomen, voordat de bots weer een manier verzinnen om het te omzeilen.

Al vind ik het zelf ook irritant want ik heb het telkens fout met invoeren :pensive:

Huh waarom niet alleen als je een topic maakt? :’)

Te moeilijk om te bedenken denk ik D;

Oh shit dat is irritant:’) Maar hopelijk helpt het tegen de spam

Ik wilde net reageren met bij mij niet, maar nu ineens wel. Was eerder vandaag niet zo!

Als nog vind ik het raar dat ze het ook bij reacties hebben. Waarom niet alleen bij het openen van een topic? Ik heb die letters zo vaak fout.

Waarschijnlijk om de spam tegen te gaan. Het is vervelend, maar misschien kan dit na een tijdje in elk geval bij elke reactie weg en alleen nog bij de topics.

Ja als dit nog lang gaat duren ben ik dus weg.

Ik vul liever steeds een code in dan dat ik niet meer op het forum kan omdat alles wordt onder gespamd door koreaanse gekkies.

Oh wat is dit irritant zeg. Reageren wordt nu wel heel onaantrekkelijk gemaakt, en slowen al helemaal. Ik hou me wel stil totdat dit weg is.

hahahaha grappenmakers, dit jaagt mensen nog harder weg dan die spam :’)

Ugh.
We hebben keurig gevraagd om captcha. Maar we hebben NIET gevraagd om captcha bij elk bericht. Ugghhh.

jullie weten toch dat de techniek niet zo slim is

Ze zijn aan het testen of het überhaupt werkt en morgen gaan ze het finetunen. Bij dezen de update!

Chill! Thanks voor de update.

Als het om testen gaat snap ik het ergens wel want met alleen topics aanmaken heb je wel weinig ‘testmateriaal’. Als het later weer bij de reacties weggaat zou dat erg fijn zijn!!

Werkt perfect :slightly_smiling_face: