Girlscene stiller geworden sinds nieuwe forum?

Ligt het aan mij of is het veel stiller/rustiger op Girlscene sinds het nieuwe forum?

Als ik bij het oude forum op Actieve Onderwerpen drukte kwamen er elke keer nieuwe posts bij, het ging echt snel. Maar ik vind het nieuwe forum vaak heel stil.

ik denk dat het niet aan de site zelf ligt maar aan de girlsceners?

I agree. Misschien ligt het ook wel aan de tijd van het jaar ofzo, geen idee.
Het is in elk geval wel rustiger voor mijn gevoel, ja.

Ben er wel mee eens! Maar ik denk niet dat het aan het nieuwe forum ligt

Ik had in het begin niet eens in de gate dat bij girlscene ook een forum zat, ook al heb ik echt al super lang een account (ook andere accounts en zo). Zit pas sinds kort hier op het forum, dus ik heb echt geen idee.

Ik heb geen idee, ik let er niet zo op. Ik ben na een aantal jaar toch naar een aantal vaste topics gegaan, misschien dat meer mensen dat hebben gedaan en daarom specifieke topics vaker bij actieve onderwerpen staan en minder random topics?

Ik vind het iig niet rustig, als je ziet hoe snel sommige topics gaan.

Ik denk wel dat het rustiger is geworden sinds het nieuwe forum

Het is inderdaad rustiger geworden. Zo zijn er veel vaste girlseners die niet, nauwelijks of weinig nog online zijn. (waaronder ik, voor lange tijd was ik hier niet meer geweest)

Dit. Ik heb het idee dat de “oude” girlsceners minder actief zijn, er komen wel heel veel nieuwe maar die posten nauwelijks.

Voor mijn gevoel wordt er nog even veel gepost, maar er zijn inderdaad heel bekende gs’ers die minder/niet.actief zijn. Maar daar zijn heel veel nieuwe gs’ers voor in plaats gekomen.

Heel veel van de vaste groep Girlsceners zijn weggegaan door problemen met het oude forum, en gewoon omdat ze ouder werden.
Daarnaast zijn veel van de vaste leden in slows gaan zitten en reageren ze minder in andere topics.

En dat zorgt er weer voor dat anderen ook minder zin hebben om overal op te reageren… Althans dat heb ik wel :stuck_out_tongue:

Heb inderdaad wel het idee dat de ‘vaste Girlsceners’ minder actief zijn geworden. Maarja, als je kijkt naar een paar jaar geleden waren er ook andere ‘vaste Girlsceners’ die nu ook helemaaaal niet actief meer zijn. Ik denk dat er om de zoveel tijd gewoon een nieuwe lading ‘vaste Girlsceners’ komt :’).

(En er zijn idd ook veel nieuwe mensen bijgekomen, maar ik denk ook dat veel oude leden gewoon een nieuw account hebben. Ik zit hier ook al iets van 5 jaar maar ik heb nu ook een nieuw account en nu lijk ik ook nieuw terwijl dat niet zo is :’))

Ja dat valt mij ook op…
Het is niet meer zo druk als voorheen… ;'3 of de meeste zitten in de actieve slows.