Girlscene samenwerking: fotoshoot

Het lijkt mij een leuk idee om in de zomervakantie een fotoshoot te organiseren met mensen van Girlscene. Dus: fotografen, visagie, modellen en styling.

Lekker een dagje doen wat je leuk vind. Omdat hier op Girlscene mensen zijn die fotografie leuk vinden, graag model staan, anderen die goed zijn met haar en make-up en anderen weer fantastisch zijn met kleding dacht ik: waarom niet samenwerken!

Ervaren of onervaren maakt helemaal niks uit! En als je meerdere dingen wilt doen zet je gewoon je naam bij meerdere dingen!

Neem het allerlaatst genoemde lijstje in dit topic over en voeg je eigen naam toe. Dat gaat het makkelijkst :wink:

De mensen die tot nu toe mee willen doen:
STUUR EEN NOTE NAAR KLIK met je emailadres voor de datumprikker!

Fotografen

• SOLICIOUS (Flevoland)
  • AnotherSunrise (Zuid-Holland)
  • esmeedreams/Curiosityy (Noord-Holland)
  • Slagroomwolk (Gelderland)
  • Itasimisete ( Gelderland )
  • JDLxx (Noord-Brabant)
  • Artefact (friesland)
  • Mentioned (Utrecht)
  • xjuud (Friesland)
  • Djoelie (Zuid-Holland)
  • HumanNature (Utrecht)
  • Bloombergblue (Friesland)
  • Silverbleed (Gelderland)
  • cdbx (Flevoland)

Modellen

• tourismlady (?)
  • Electrocutee (Noord-Holland)
  • Lovatics (Zuid-Holland)
  • xLienFantasy (Gelderland)
  • xjuud (Friesland)
  • NouveauNouvelle (Zuid-Holland)
  • TrendyMevrouwtJ (Zuid-Holland)
  • LESLEYYY_ (zuidholland)
  • Mentioned (Utrecht)
  • Closetoheaven (zuid holland)
  • ohboyohboyohboy / McCandless (Noord-Holland)
  • Silverbleed (Gelderland)
  • LizetRJ (Utrecht)
  • CATCHME (Noord-Holland)
  • cdbx (Flevoland)
  • niana (Gelderland)
  • FUCKMEIFIMWRONG (Zuid-Holland)

Styling

• Artefact (friesland)
  • Closetoheaven (zuid holland)
  • Rebekka123 (zeeland)
  • blackthumbnail

Visagie

• Lisaaa28
  • LESLEYYY_ (zuidholland)
  • wheremygirlsat/lovedisorder (Noord-holland, Utrecht)

Klinkt leuk, jammer dat ik bijna niet thuis ben deze vakantie!

Klinkt inderdaad heel leuk!

Ja lijkt me leuk! Maar ik denk niet dat het me gaat lukken in de zomer, aangezien m’n ov pas 1 september ingaat en ik geen geld heb om veel te reizen. Zit vlakbij Amsterdam.

hmmm, lijkt me leuk! ik heb wel nog nooit zoiets gedaan, maar het lijkt me wel een hele leuke ervaring :slightly_smiling_face:

Ik heb zeker interesse :’)

Wat 'n leuk idee!

Ik zou zeggen, pak een centraal punt in NL, spreek af welke modellen er komen en een maximaal aantal fotografen en schieten maar [:

dan moet het wel een goede locatie zijn om te shooten natuurlijk :slightly_smiling_face:

Klinkt erg leuk!

Klinkt leuk! Ik houd zelf heel erg van visagie en fotograferen, maar ik denk niet dat het me lukt naar die dag te komen :slightly_smiling_face: Waarschijnlijk Of te ver Of ik ben dan op vakantie.

Wat een leuk idee!

ik doe meeee :grinning:

misschien moet je in je begin post dan zo een lijstje maken wie wat gaat doen op die dag. wie fotograaf wilt zijn en wie model wilt zijn en zo :slightly_smiling_face:

Zeker een heel leuk idee!;D

Ik heb zeker interesse! Ik zou wel model willen staan.

Mischien moeten we actie gaan ondernemen door bv eerst te kijken in welke provinxie iedereen woont ofzo, ik woon in gelderland :slightly_smiling_face:

Ik heb wel interesse om model te staan (:
maar ligt er ook aan waar het is…