Girlscene Read-A-Thon

Ik doe ook graag mee! Was sowieso al van plan veel te gaan lezen tijdens die vrije dagen, dus zo’n Read-A-Thon maakt het dan extra leuk!
Mijn leeslijstje zal zijn:

• Everything, everything van Nicola Yoon herlezen (voordat ik naar de film ervan ga)
  • The fault in our stars - John Green
  • Riders - Veronica Rossi
  • Fantoompijn - Arnon Grunberg (deze moet voor school)
    Ik heb geen idee hoeveel boeken ik in die tijd zal kunnen lezen, dus ik houd het even bij deze vier.

Lol ik ben nu al een beetje aan het bedenken wat ik wil gaan lezen. Tot nu toe zijn dit mijn ideeën:

Eiber - Sjoerd Kuijper
Great Gatsby - F. Scott Fitzgerald
We were liars - E. Lockhart
Three men in a boat - Jerome K. Jerome
Princess Diaries - Meg Cabot

Een paar van deze boeken heb ik al en een paar zou ik dan nog moeten aanschaffen. Princess Diaries ga ik denk ik sowieso lezen, want wil ze al superlang nog een keer lezen (heb ze denk ik 10 jaar geleden ooit allemaal gelezen die toen in het NL uit waren). En het is gewoon echt even zo’n lekker boek die je ook gewoon in één sessie uit kan en wil lezen.
En misschien ga ik ook wel Wizard of Oz lezen eigenlijk ghehe

@Boekendroom: Riders is echt mega gaaf! :grinning:

Oké ik besef me eigenlijk nu pas hoeveel 36 uur is hahaha.
Nouja, ik ga het gewoon proberen. Als ik 24 zou halen zou dat ook al megaveel zijn.

Ik ga ook even kijken of ik een luisterboek van bieb kan halen, want moet een aantal keer met de bus of in de auto reizen en dat vind ik niet fijn lezen. Op die manier kan ik toch lezen!

En ook hoeveel je kan lezen in 36 uur.
Mijn ereader berekend steeds hoeveel uur/minuten ik nog over heb in een boek. Lees nu eentje van 340 pagina’s ofzo en ik doe daar minder (volgens mijn ereader) zo’n 8 uur over. In 36 uur zou ik dus 4,5 boeken van zoveel pagina’s moeten kunnen lezen.
Dat is eeeeecht veel!

Ik ben heel benieuwd! :grinning:
Heb er al veel goede dingen over gehoord, en het feit dat er paarden/ruiters in voorkomen vind ik erg leuk!

^ Jaa de eerste paar bladzijdes dacht ik echt: ‘‘mmm ik weet niet of dit wel iets voor mij is.’’ Maar toen ik daar eenmaal doorheen was kon ik het niet wegleggen :grinning:

Ben gisteren naar de bieb geweest om ‘dunne’ boeken te gaan halen voor de Readathon. Kom ik thuis met twee dikke pillen. :cold_sweat:

Ik lees op dit moment nog steeds 11/22/63 van Stephen King en ik ben nog maar op de helft, dus ik moet nog even 400 bladzijdes zien te lezen voor dit begint :grinning_face_with_smiling_eyes:

Zal ook maar eens gaan kijken wat mijn lijstje wordt!

Dit voelt even heel stom maar er zitten toch 96 uren in vier dagen? :flushed:

Ik wil ook wel mee doen!
Ben alleen 25ste halve dag weg :frowning_face:. Ik wil dan ook wel voor de helft gaan (18 uur).
Moet namelijk ook nog wel studeren hahaa

Klopt, maar het concept is volgens mij dat je aan twee dagen leest binnen vier dagen.

^Maar in de beginpost staat dus inderdaad 4 dagen 72 uur, denk dat ze dat bedoeld! Valt mij nu ook pas op :’)

Omg wat Dom hahaha.
Het moet inderdaad 36 uur in vier dagen zijn lol, dus 92 uur. Ik zat in m’n hoofd al de hele tijd te rekenen en ik wist dat er iets niet klopte lol. Ga het zo even aanpassen!

Ugg ik heb net te horen gekregen dat ik 1 juni al mijn bachelor eind project moet presenteren. Dus ik ben bang dat ik dat weekend met niks anders bezig ben dan presentatie afmaken en voorbereiden :cry: Dus ik weet niet of ik nog kom joinen met de read-a-thon

Ik heb deze onlangs gelezen! ben benieuwd wat je er van vindt! :slightly_smiling_face:

Oeh ik doe ook graag mee! Ik ben net weer een beetje begonnen met lezen en lees momenteel A Dance with Dragons van George R. R. Martin. In 36 uur moet ik wel een goed aantal bladzijden daarvan kunnen lezen denk ik :slightly_smiling_face:

Ik denk dat ik deze twee ga lezen:

Een Goede Raad van J.K. Rowling
Go Set a Watchman van Harper Lee

Voor mijn gevoel kan ik net de eerste uitlezen in 36 uur, maar ik zie het wel gebeuren dat beide boeken al heel snel uit zullen zijn haha. Gelukkig heb ik nog wat back-ups.

Helaas moet ik me terugtrekken.

Ik doe ook mee! Ik heb twee jaar niks gelezen srs door school :’) terwijl ik lezen geweldig vind en mn examens zijn dan al voorbij dus yayyy ik kijk er nu al naar uit!