Girlscene Naam

Omdat ik best wel vaak interessante namen tegenkom op GS ben ik wel benieuwd hoe je erop bent gekomen?

Mijn naam:
Ik was een spel aan het spelen, en daar was zo’n open plek ‘‘blue lagoon’’ dus daar heb ik mijn naam vandaan (alleen dan paars omdat ik die kleur mooier vindt) :slightly_smiling_face:

Juul_ omdat ik julia heet XD

Er lag een doosje houtskool op mijn bureau, en daar stond Charcoal op.
Vandaar dus.

Naargeestig vind ik gewoon een leuk woord.

_Iriss → omdat ik Iris heet :’)

Ik moest nodig

Het stond in de sterren.

En zo’n topic bestaat al.

muggenziftert

Geen idee, ik vind 't nu een domme naam, maarja, heb geen zin om hem te veranderen. x)

kwam ineens in me op :’)

Missyou → omdat ik een jongen toen best wel miste ! :frowning_face: (nu niet meer hooor:P)

Ik had een vriend in Australie en die noemde mij Cloggie (‘klompje’, een nickname voor Nederlandse mensen), en toen zei ik dat ik liever ‘Mills’ (molens) werd genoemd. De x zijn wieken en Mills heb ik veranderd naar Millz

Ik was van plan om minniemouse te doen, alleen waren die er al, dus toen ik het liedje toxic luisterde werd het TOXICMOUSE :’)

Ik vind de mijne ook droog zal ik hem veranderen???

me : gwn ik , heel simpel :relieved:

Haha nouja, ik zat dus een account aan te maken hier, en mijn zus zat op de playstation (is 2 jaar geleden ofzo haha) en toen werd er bij dat spel gezegt; shake that ass! Dus ik dacht hé leuk, maar die was al in gebruik dus deed ik ass eraf en zo ben ik op SHAKETHAT gekomen hahaha

Annabanaana is m’n nickname op bijna alles. volgens mij gebruiken wel meerdere anna’s dit >.<

Chelsea = Naam (Je meent het! Nee ben voetbalfan >.>) En D. Ja, eerste letter van me achternaam.

Van het liedje Survivor-Destinys child

Eevha omdat ik Eva heet. :dancing_women: