Girlscene meisjes zijn te arrogant geworden?

Vinden jullie ook dat als je topics leest, je echt hele botte reacties leest? Veel meisjes stellen een vraag of zijn ergens onzeker over of wat dan ook en dan krijg je zulke rare reacties.

Mensen mee eens of ook al opgevallen?

Edit: 24-8-11
Oke, wat ik dus zie is dat de meeste mensen er wel mee eens zijn. Lijkt het jullie niet wat om zoiezo bij jullie zelf te starten. Dat jullie zelf niet van die negatieve reacties plaatsen ook al vraagt de TS er zelf om, hou je gewoon in. En dan zul je zien dat de rest volgt. :slightly_smiling_face:

Ja, viel mij ook op.

achja… zal wel PMS zijn.

Zeker mee eens!

Het was altijd al zo, maar nu wil iedereen er aan meedoen denk ik.
En de topics worden steeds gaarder, dus ja…

Ja daar ben ik het mee eens.
Het is soms ook wel gewoon zo wat ze zeggen,
maar zeg het dan niet zo bot, of op een andere manier.

Mee eens.

mee eens.
maar er komen ook steeds dommere topics bij
bijvoorbeeld 1000 verkooptopics van 1 persoon
of topics die er al lang zijn.

Eens. Soms zelfs over dingen die echt heel normaal zijn.

komt omdat ze denken dat ze ‘stoer’ zijn en de lachers op hun hand krijgen als ze een botte opmerking maken. maar dat is niet heel girlscene hoor er zijn ook nog normale mensen die wel willen helpen.

Eens, ‘‘iedereen’’ doet sneller gemeen via internet.

+1

mee eens, dan vinden ze zichzelf heel komisch ofzo

ik vind het ook gemeen als iemand iets naars zegt,
en dat een ander het dan quote en “+1”
erbij zet, alsof het dan inneens 2 tegen 1 word ofzo,
heel gemeen.
no offense voor de mensen die dit doen op n normale manier.

Ja, daar ben ik het ook mee eens. Maarja, wat doe je eraan?

Ik vind dat het het forum echt verpest. Heb ook veel minder zin om ergens nog een reactie te zetten ofzo.

Hm, ik denk dat ik me daar af en toe ook schuldig aan maak, maar dat doe ik bijna onbewust. En zoals iemand al zei: op internet doe je nou eenmaal wat stoerder.

Maar sommige meiden reageren echt kattig.
In een topic had een meisje een foto van zichzelf gemaakt en iemand vroeg ‘Heb je nou een snor?’. Je zag echt duidelijk dat het gewoon de schaduw van haar lip was.

Ach, sommige mensen zijn een beetje quote-geil.

Ach, sommige topics verdienen het.
Het is misschien wel zo, maar mensen mogen ook wel eens leren zich minder aan te trekken van een random persoon op het internet.
(Ik snap dat eigenlijk vooral deze doelgroep dat niet altijd kan en bla bla, ik bedoel alleen te zeggen dat het niet verkeerd zou zijn.)

Dat was toch gewoon schaduw? Ik zag het ook namelijk, net een getekende snor. Niet dat ze haar op 'r bovenlip had…