Girlscene Koopjes

Heey,
Heeft een van jullie al iets besteld van de Girscene Koopjes???
Ik durf namelijk niks te bestellen vanwege het gebeuren met de box. Alleen zitten er soms best leuke dingen tussen

Ik vertrouw ze voor geen cent, ik zou er zelf absoluut niets van kopen.
Al leek het me leuk zou ik alsnog geen risico nemen bij dit amateuristische zooitje

[edit] overigens denk ik dat je vrijwel alles even goedkoop vinden kunt elders. Ik heb nu al van een aantal producten gezien dat ze net zo duur waren op een andere site.

Ik sluit me volledig aan bij Valar Morghulis. Niet te vertrouwen deze mensen. Zeker gaan ze je kapotte of gebruikte spulletjes sturen en dan vervolgens je klachten compleet negeren. :’)

Die ‘koopjes’ vallen wel mee. Sommige producten zijn niet goedkoper dan normaal, dus ik zou het niet doen. Komt bij dat er een dikke kans is dat ‘‘de post’’ je pakketje kapot maakt. *ahum girlsienredactie ahum*

Haha die kras wereldkaart van 30 euro… kun je voor een paar euro van ebay halen :’)

Ik hoop echt dat niemand zo stom is iets te kopen.

^ het werkt inderdaad goed om ebay inspiratie op te doen. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Epileerveer voor 1 euro - met 5 euro verzendkosten.
Krijg je voor 3 euro bij de kruidvat en voor 50 cent op ebay/aliexpress.
De koopjes zijn dus sowieso heel slecht, daarnaast nog de verzendkosten. De producten die echt goedkoop zijn worden dus gewoon betaalt via de verzendkosten, aangezien die hoger zijn dan ze horen. En andere producten zijn te duur.
En dan nog inderdaad de service, ook na de girlscene box.
En retourkosten zijn op eigen rekening.
En volgens mij zijn de levertijden ook redelijk lang aangezien het volgens hun site uberhaupt al een paar dagen duurt voordat ze je geld hebben.

Oke je snapt mijn punt wel :stuck_out_tongue:

Hi meiden,

Wat jammer om te horen dat jullie er geen vertrouwen in hebben, dat is uiteraard niet de bedoeling!

Misschien helpt het als we iets meer vertellen over waar wij ons zoals mee bezig houden :slightly_smiling_face: . In samenwerking met de redactie van Girlscene zijn wij iedere dag druk bezig met het zoeken naar allerlei leuke artikelen die wij voor jullie kunnen aanbieden op Girlscene Koopjes (deze shop staat verder los van de Girlscene Box). Wij hebben hiervoor contact met verschillende partijen, om zo iedere week een uniek en afwisselend aanbod te kunnen samenstellen.

Zoals bij iedere online shop heb je recht om een product te retourneren als het niet voldoet aan je verwachting. Uiteraard proberen wij zo duidelijk mogelijk toe te lichten wat je van een product kan verwachten, maar mocht je vragen hebben dan kan je ons ook altijd even een berichtje sturen door het supportformulier op koopjes.girlscene.nl in te vullen.

Mocht je zelf een idee hebben van wat je graag als deal op Girlscene Koopjes zou willen zien, laat het ons dan ook zeker even weten. Dan starten wij de zoektocht naar een goede deal :upside_down_face: !

Mocht je vragen/opmerkingen hebben, laat het ons weten!

Liefs,
Het Girlscene Koopjes Team

^ik snap dat het los staat van de girscene box, want het is toch wel iets anders en werkt ook anders. Alleen jullie vallen wel onder gs en die box viel ook onder gs.

vergelijk het met kleding. Als jij een T-shirt koopt bij bijvoorbeeld de H&M en er zit na een dag een gat in, dan koop jij daar toch ook liever niks meer. Ookal heb je een broek nodig en is die broek van een andere afdeling in die winkel. Je koopt er gewoon liever niks.

Hoeveel is er eigenlijk al verkocht bij de koopjes?

Sorry maar om eerlijk te zijn zou ik het nog steeds niet doen. Met de girlscene box waren er ook heel veel klachten en toen werden de mails, en klachten ook niet serieus genomen, genegeerd of ontkent.

Hi Shai,

Had je ook een klacht over jouw Girlscene Box en heb je toen gemaild naar box@girlscene.nl? En zo ja, is deze e-mail genegeerd? Want alle klachten werden wel degelijk serieus genomen en per situatie werd gezocht naar een passende oplossing.

Zoals ook duidelijk in het forum topic over de Girlscene Box werd gecommuniceerd was het wel noodzaak om een e-mail te sturen met je klacht, zodat wij deze per persoon kunnen behandelen. Mocht je een vervelende ervaring hebben gehad, dan kan je altijd nog een mailtje sturen naar box@girlscene.nl.

Liefs,

wauw jullie reageren niet op mijn reactie, zeker omdat ik waarschijnlijk gewoon gelijk heb! zo ging het ook in het topic over de box.

Hi SnowxWhite,

Jammer om te horen dat je er zo over denkt. De feedback die is binnengekomen over de Girlscene Box is allemaal verzameld en dit hebben wij uiteraard ook met Girlscene Koopjes meegenomen. Echter is het concept van Girlscene Koopjes heel anders dan de Girlscene Box, dus het is eigenlijk appels met peren vergelijken.

Het zal je niet verrassen dat wij niet zomaar dergelijke gegevens over de verkoop hier zullen delen :wink: .

Mocht je vragen hebben over Girlscene Koopjes, mail ons gerust door het supportformulier in te vullen! We staan je graag persoonlijk te woord :slightly_smiling_face: .

Liefs,

Ik vind het allemaal maar laf, achterbaks en een beetje raar. Maar ach, dat zouden wel meer mensen vinden he. Ik bedoel kijk naar hoeveel mensen hier al weg zijn gegaan. maar oke, tis goed probeer maar nog meer mensen op te lichten, veel succes gs ! :wink:

en ik citeer:

Applaus voor jullie! Ik zie echt dat de klachten van de box heel serieus genomen zijn! :bowing_man:
Als je ontkennen, geen normale oplossingen, en geen excuses serieus vindt. Dan zeker!

Sorry dat ik het zo even moest aankaarten maar mij maak je echt niet wijs dat alle klachten serieus waren genomen. Hopelijk zijn jullie met dit wel echt serieus en hebben jullie van dat hele box gedoe geleerd. Vind het nog steeds ongelofelijk jammer dat er nooit excuus is gemaakt naar de leden van GS toe maar goed.

Is het ook de bedoeling dat er gratis dingen op staan of is dit een foutje? :wink:

Ach, het kan best zijn dat het nog redelijk zal werken ook. Punt is dat de deal op andere sites net zo duur zijn, en dat het vertrouwen in heel girscene gewoon weg is. Zoals Snowwhite ook al zegt; koop een kapot shirt en je komt niet snel weer bij die winkel. Dan ligt het niet eens alleen aan de girlscene box dat het vertrouwen in jullie weg is, want zoals jullie zouden moeten weten speelden er al veel langer frustraties onder de leden. Het is gewoon kansloos, probeer het over 10 jaar maar weer bij meiden die jullie geschiedenis niet kennen :’)

^
Ja snapje (’:
Volgens mij komt er letterlijk niemand op GirlScene voor de redactie. Als die hele redactie weg zou vallen en het forum zou blijven bestaan zou het volgens mij voor de meeste ook prima zijn.

Ik zou zelf ook nooit iets bij girlscene koopjes kopen. Gewoon 0.0 vertrouwen in hoe het werkt.

En zelfs als het allemaal goed zat zijn de koopjes nog steeds geen koopjes, laten we even eerlijk zijn. :cold_sweat:

Ik vond die wereldkaart sticker er wel leuk uitzien, bij de koopjes voor 25,-. Als ik op google zoek naar wereldkaart sticker vind er ik één voor 18,-.
Niet het ideale koopje dus. En volgens mij loopt die klok ook niet helemaal goed.