Girlscene 'herkendingen'

ken je dat, dat je door de stad loopt en je afvraagt:‘zou die ook op girlscene zitten’ of ‘misschien is zei dat wel’
ik heb dat in iedergeval wel vaak, en toen begon er een plannetje te ontstaan in mijn hoofd: wat nou als mensen die actief zijn op girlscene iets hebben waar aan je ze kan herkennen een lintje in hun haar een bepaalde armband een button, weet ik veel wat, dan komt er een groot girlscene netwerk, misschien zou je dan ook nog iets met je girlscene naam in dat herkending kunnen verwerken ofzo.

zo’n plan heeft natuurlijk tijd nodig en moet héééééél goed uitgewerkt worden,
en ik dacht, waar kan ik dat beter doen dan op girlscene zelf, dus misschien zijn er mensen met tips of mensen die willen helpen met het realiseren van dit plan: post alles maar hier of note me.

dan nu wat ik al bedacht had:
:heart:een soort van DIY’s over hoe je de ‘herkendingen kan maken’
:heart:je kan ze ook bestellen en dan betaal je alleen verzendkosten(brievenbus en 20 cent voor materialen
:heart:iets met een roze lintje of kralen
:heart:veel verschillende varianten ergens op, dus een basis, en dan heb je buttons, haardignen, sleutelhangers, kettingen armbanden noem maar op
:heart: als het echt goed gaat: willen we/ik natuurlijk een plekje op de homepagina
:heart:EXTRA in veel reacties stond: ik wil niet iedere dag dezelfde sieraden om maar dat hoeft niet omdat: je 1 niet altijd zo’n ding om hoeft en 2, je er kan varieren
:heart: of een nailart creatie als herkending
:heart:ik moet echt van dat 'herkending’af :dp
:heart: en als alle ideeen zo’n beetje op zijn, word er natuurlijk een nieuw topic geopend
vanaf hier nieuwe ideeen en tips
:heart:

alle suggesties zijn echt van harte welkom
en ik hoop echt dat dit gaat lukken

opbouwend kritiek, op een normale(ik weet dat dat voor veel girlsceners moeilijk is) zeggen dat het niets is, tips, en hulp zijn van harte welkom

ow iemand stemde in zijn reactie en dat is idd wel handig
stemmen voor: 1
stemmen tegen:0

Best een leuk idee ofzo, maar ik ben niet van plan om elke dag hetzelfde accessoire te dragen, + niet iedereen hoeft te weten dat ik op Girlscene actief ben :3

Wat een goed idee! Ik heb dit ook echt zovaak haha.
Alleen ik ben vandaag idee loos over zo’n dingen maar mijn stem heb je haha!

^^^^^
ja daar zat ik ook al aan te denken
daarom veel variatie mogelijk en je hoeft het natuurlijk niet iedere dag om
en ja er zijn mensen die dat liever niet willen dat je actief bent op girlscene maar als je naam(op girlscene) niet bekent is is er niet zo heeeeeeel veel mis mee

of heb ik dat nou mis

ow die vorige reactie is voor sparrow

Inderdaad! Kom je bij je nieuwe school ofzo, heeee jij bent Spazzolino van girlscene, je hebt een roze armband om. Nee dankje. Gaan ze gelijk al je berichten lezen.

Daarentegen vind ik het wel een leuk idee. :slightly_smiling_face:

Ik heb de titel veranderd, hij was wat onduidelijk.
Hm, het is wel een leuk idee, maar ik wil juist dat mensen het niet van mij weten, en ik draag niet elke dag dezelfde accesoires.

girlscene is voor veel van ons nou niet echt een plek waar we van mensen denken ‘jua, best logisch dat je daar zit’. denk aan de echte alternatievelingen, 22-jarigen, etc. ik zelf ben er ook niet heel trots op dat ik zo veel op dit forum zit. :")

Ik wil liever niet dat mensen weten dat ik op Girlscene zit. c:

Ik zou echt niet willen dat ze weten dat ik op Girlscene zit.

Ik vind het prima dat mensen weten dat ik op Girlscene zit, maar ik hoef niet zo nodig een armbandje of iets dergelijks.

lol nee inderdaad :’)

ja met dat ik wil niet bekend zijn dingetje hebben veel meiden toch wel gelijk (buheeeee*snif snif*)

maar het is ook niet verplicht
en die reacties van ik wil niet dat mensen het weten moet ik die rekenen als stemmen tegen?

owkee
die ‘ik wil niet dat mensen weten dat ik op girlscene zit’ is dus volgens mij een van de grotere TEGEN punten.
maar je zou het ook als een daad voor girlscene kunnen zien want het imago van een huppeltutjes van max. 16 site veranderd er misschien wel door als er steeds meer alternatieve oudere girlsceners ‘gespot’ worden

jaa
dat zat er aan te komen
dit is inderdaad beter
maar ik denk dat hier wel minder mensen op klikken XD :frowning_face:

Ik ben er niet tegen hoor, maar zelf ga ik niet mee doen.

^dat.

up
en alle mensen met negatieve reacties
telt dat nou als een stem voor nee of hoe zit het

Mensen mogen best weten dat ik op girlscene zit (niet mijn naam trouwens op girlscene), maar ik hoef nou niet perse een armbandje of iets dergelijks.