ken je dat, dat je door de stad loopt en je afvraagt:‘zou die ook op girlscene zitten’ of ‘misschien is zei dat wel’
ik heb dat in iedergeval wel vaak, en toen begon er een plannetje te ontstaan in mijn hoofd: wat nou als mensen die actief zijn op girlscene iets hebben waar aan je ze kan herkennen een lintje in hun haar een bepaalde armband een button, weet ik veel wat, dan komt er een groot girlscene netwerk, misschien zou je dan ook nog iets met je girlscene naam in dat herkending kunnen verwerken ofzo.
zo’n plan heeft natuurlijk tijd nodig en moet héééééél goed uitgewerkt worden,
en ik dacht, waar kan ik dat beter doen dan op girlscene zelf, dus misschien zijn er mensen met tips of mensen die willen helpen met het realiseren van dit plan: post alles maar hier of note me.
dan nu wat ik al bedacht had:
een soort van DIY’s over hoe je de ‘herkendingen kan maken’
je kan ze ook bestellen en dan betaal je alleen verzendkosten(brievenbus en 20 cent voor materialen
iets met een roze lintje of kralen
veel verschillende varianten ergens op, dus een basis, en dan heb je buttons, haardignen, sleutelhangers, kettingen armbanden noem maar op
als het echt goed gaat: willen we/ik natuurlijk een plekje op de homepagina
EXTRA in veel reacties stond: ik wil niet iedere dag dezelfde sieraden om maar dat hoeft niet omdat: je 1 niet altijd zo’n ding om hoeft en 2, je er kan varieren
of een nailart creatie als herkending
ik moet echt van dat 'herkending’af :dp
en als alle ideeen zo’n beetje op zijn, word er natuurlijk een nieuw topic geopend
vanaf hier nieuwe ideeen en tips
…
…
…
…
alle suggesties zijn echt van harte welkom
en ik hoop echt dat dit gaat lukken
opbouwend kritiek, op een normale(ik weet dat dat voor veel girlsceners moeilijk is) zeggen dat het niets is, tips, en hulp zijn van harte welkom
ow iemand stemde in zijn reactie en dat is idd wel handig
stemmen voor: 1
stemmen tegen:0