Girlscene gaat er op achteruit!

Hoi meiden,

De titel zegt het al. Ik vind dat girlscene er ontzettend op achter uit is gegaan. Er wordt erg weinig gepost om te beginnen. Daarnaast zijn de artikelen niet je van het en mis ik de persoonlijke touch heel erg zoals monique vroeger had op haar voorgaande website(s) ookal is zij nu weg. Wat vinden jullie?

Liefs

Ehm… dat interesseert me echt bar weinig.
Maar ik begrijp het wel, zie wel vaker dit soort berichtjes voorbij komen.
Maar mij persoonlijk doet het niet zo veel.

*de persoonlijke touch miste ik ook al toen monique er nog wel bij was wil ik daar mee zeggen.

Ik ben het met je eens, vind de artikelen slechter en de onderwerpen vaak minder interessant. Ook vind ik dat er teveel reclame op staat; dat je op een artikel drukt en dat je dan een link krijgt naar een webshop (bijvoorbeeld die muts met strik).

ik vind die reclame van we love: bladiebla
zooooooooo irritant
en verder vond ik girlscene de laatste tijd, ook met monique, sowieso al veel achteruit gegaan.

Kijk, heel veel mensen volgen girlscene.nl nog niet enorm lang. En ik volg monique al vanaf haar allereerste website die toen nog www.divided.tk was! En ik heb in de loop der jaren veel zien veranderen en niet ten goede. Dat is ook een reden waarom het me stoort dat zoveel meiden girlscene de hemel in prijzen terwijl de helft pas net komt kijken op deze website. En dit is voor mensen die het wel interesseert dus dan hoef je ook niet te reageren toch?

Ik zit nog niet zo heel lang op girlscene maar ik vind eigelijk alleen het forum leuk!
Al die reclames zijn inderdaad super vervelend eerst die wii party en die ob dingen, maar ook de reclames bij de artikelen vind ik vervelend.

Ik volg het ook al heel lang en ik vind sommige artikelen ook wel erg simpel inderdaad. Weinig diepte en niet echt goed doorgedacht. Ik moet zelf ook altijd artikelen nakijken voor onze schoolkrant en je kunt wel echt zien als er weinig tijd en moeite in is gestoken, zoals ik hier inderdaad ook de laatste tijd wel eens zie. Aan de andere kant denk ik ook dat ikzelf vooral ben gegroeit. Wat ik vroeger boeiend vond, toen ik begon met alles hier lezen, en nu, verschilt echt gigantisch. Dus het is ook logisch dat ik het nu simpeler vind. Denk dat dat ook meespeelt voor velen (:
En inderdaad, reclame’s vind ik ook beetje te veel ja. Maarja, daar verdienen ze wel op he.

Niet zo katten.
Ik geef toch ook gewoon maar mijn mening?
Ik zit al een aantal jaar hier en ik zie ook wel dat de berichtjes enzo minder worden, ik zeg alleen dat dat mij niet zoveel uitmaakt want ik kijk daar toch nooit naar om.

Ik bedoelde het niet kattig. Sorry dat het zo overkomt, dat is het nadeel van internet haha. Ik vind het gewoon heel erg jammer en ik kijk eigenlijk meer op websites als beautylab en misslipgloss, omdat girlscene gewoon haar ‘‘spark’’ kwijt is.

Ik vind de reclames wel heel irritant, en de persoonlijke artikelen zijn er ook al veel minder, jammer. Maar goed, Girlscene moet ook geld verdienen…
Het irritantste vind ik de OB reclame, ze mogen wel iets kritischer zijn aan alle reclames hier.

Ik vind het ook bar slecht.

Ik ben het wel met Indz eens over dat laatste! Ben zelf ook terecht gekomen op die beautyblogs. Ik vond het vroeger zo geweldig als Monique haar shoplog online kwam, en dat persoonlijke miste ik echt erg!

Nog een puntje! Misschien valt het alleen mij op hoor, maar ik heel vaak op de website en zie dat er vaak een post ergens zo tussen wordt gedrukt, alsof er die dag al meer is gepost. Klinkt heel gek maar begrijpen jullie wat ik bedoel? Een nieuwe post onder de 1e post van de dag.

Er zijn wel 1000 post en er blijven niet veel onderwerpen over om over te schrijven. vind ik.

Ik kijk niet eens meer naar die artikels, vind ze niet meer leuk. Ik zit eigenlijk allee nog maar op 't forum.

Daar heb je gelijk in, absoluut. Maar als beauty/lifestyle website moet je ook vernieuwende dingen brengen en dat mis ik de laatste periode.

ik zit tegenwoordig alleen nog maar op het forum, zo slecht vond ik de artikelen worden.

Ik ook haha, uit verveling vaak.

Ik volg het sinds minettes.nl en heb ook het idee dat het flink achteruit is gegaan - aan de andere kant was ik toen nog een stuk jonger en vond ik waarschijnlijk ook artikelen die ik nu slecht geschreven vind, hartstikke leuk. Ik word ook gek van alle reclames, alhoewel ik het ook kan begrijpen. Die advertorials vind ik vreselijk. Maar ook de berichten op het forum, al dat sarcasme dat er overal vanaf druipt… alhoewel ik niet echt denk dat dat een achteruitgang is, want ik was een aantal jaar terug net zo kinderachtig en reageerde ook overal sarcastisch op. Wat het forum betreft vind ik het jammer dat het niet gewoon een echt gezellig forum kan zijn, wat de artikelen betreft vind ik de kwaliteit van de meeste gewoon bar slecht.