Girlscene Flashmob POLL

Waar stem jij voor?
  • Dansje
  • Kussengevecht (met bijvoorbeeld kroontje/tiara’s opdoen
  • Big freeze
  • Allemaal stom

0 stemmers

Ik weet er is een ander topic, maar het loopt zo door elkaar…
Ik dacht misschien kunnen we hier stemmen?
(als die poll uberhaupt werkt…nooit gedaan dus :stuck_out_tongue:)

DUS STEM :grinning: (ookal zijn alle ideeen wel leuk)

Ik zie trouwens net dat een big freeze al eens is gedaan op CS UTRECHT! Dus dat kan dan beter op een ander station?!

Oja; als er meer leuke ideeen zijn, zou ik die er wel bij willen zetten, maar je kan de poll niet veranderen dus…

Dansje (:

BIG BIG BIG BIG BIG freeze!

Dansje zou echt leuk zijn, maar je staat wel een beetje voor lul als je het niet zo mooi doet als op de youtube filmpjes uit andere landen…
Dan zijn we zo van die wannabe’s :stuck_out_tongue: En het lukt nooit met zoveel mensen zonder te oefenen!!

Big freeze ziet er gewoon gaaf uit en krijg je de leukste reacties die echt lachwekkend zijn Iguess

haha ja het is wel het mákkelijkst maar niet het leukst ;d
mjaa ik doe toch niet mee, het is op mn verjaardag
of ik moet net in utrecht zijn xD

Ohww zonde!..
naja ook wel leuk om zoiets op je verjaardag te doen :stuck_out_tongue:

hmm, ja opzich is dat ook wel zoo
maar moet even kijken hoe het die dag gaat etc.
haha ;d

freeeeeeeze!

ik kan dan niet jammer genoeg. Maar ik vind big freeze :slightly_smiling_face:

en mijn idee dan ;O?
chineze muur → eerst knuffelen als ze erlangs willen?

Ja dat is denk ik niet zo handig op een station? Dan krijg je boze mensen i gues…

UP

Ik zou echt bevriezen doen, en dan in een paar grote steden precies tegelijkertijd. dan komt 't zeker op 't nieuws als bijna alle leden van girlscene meedoen.XD maar dan zullen er ook meer komen, omdat anders utrecht voor sommige gewoon te ver weg is etc.

als ik kan/mag doe ik zekustuwetu mee!

Big freeze!

of kussengevecht zonder tiara/kroontje

Dansje :]

Kussengevecht zonder tiara of kroontje

Als nou een iemand een dansje verzint en het opneemt en op youtube zet, kan iedereen die mee wilt doen het dansje daarvan leren en dan oefen je toch een beetje? (Y) hah.

Allemaal ‘stom’

Ik vind het niet persee stom, maar ik denk dat het veel leuker is om iets origineels te verzinnen!
Deze dingen zijn namelijk allemaal al eens gedaan.
De big freeze zelfs al 10000000end keren.

Dus: Verzin iets nieuws, verassend!

Daar ben ik het ook wel mee eens hoor…
Maar heb niet echt het idee dat er naar elkaar geluisterd word…en dat dat uberhaupt gaat gebeuren :stuck_out_tongue:

Maar als je nog goede ideeen hebt… laat maar horen, (want eigenlijk ben ik ook wel voor iets nieuws :slightly_smiling_face: )

ik heb nog wel een idee maar dat is niet iets nieuws.
wat nou als iemand op een gegeven moment op een fluitje blaast en we dan ALLEMAAL tegelijk ‘doodvallen’.
Of achter een leuke jongen aanrennen en hem dan allemaal om zijn handtekening vragen xD en gillen!