Girlscene Box

Ja maar mensen zullen denk ik nooit meer hun producten kopen. Wat een manier van zaken doen, man man man. :'D

Ik in ieder geval niet meer nee.

Ik vind ‘t ook wel jammer om t dan (met de inhoud die ik had) ‘een mooie box’ te noemen. Dan denk ik van, jullie zouden toch ook niet blij zijn als je dit zou ontvangen? Of ben ik nou zo gek? :’)

zo erg dat je de box nu nog steeds kan bestellen… en ze geven nu ook gratis het notitieblokje met pen weg, terwijl dit eerst alleen voor de eerste bestellingen waren toch?
https://box.girlscene.nl/bestellen/

Ik vraag me af of dit ook gevolgen heeft voor de banen van de mensen die dit hebben ingepakt/die zulke belachelijke reacties op klanten geven. Ze kunnen zo bij die Facebookgroep “de Klantenservice”…
Desondanks snap ik wel dat het nu echt super kut voor hun is aangezien hun hele imago nu verslechterd is en ze zich waarschijnlijk ook wel schamen. Misschien is het een idee om de mensen die bestelt hebben, dit jaar in december een FIKSE korting te geven op de nieuwe box, die dan wel super goed gevuld is. Ik betwijfel wel of iemand nog die box zou bestellen, met of zonder fikse korting.

Dit is gewoon pure oplichting, bah! Geld verdienen aan producten waar ze zelf waarschijnlijk niet voor betaald hebben (doel op de gratis testers die erin zitten).

denk je dat die andere boxen als de beuty en glossbox wel betalen voor hun spullen? Fabrikanten betalen die bedrijven achter die boxen om spullen rond te sturen en zo reclame te maken

Met die boxen krijg je toch wel wat beter spul dan testertjes?

Dat kan maar waarschijnlijk hebben zij betere contracten met de leveranciers. Girlscene is “nieuw” op het gebied van boxen, als zij fabrikanten vragen om spulletjes zullen fabrikanten terughoudender zijn en eerder goedkope testers rondsturen.

Kan ik helemaal begrijpen, maar daar gaat het naar mijn mening niet om. Het gaat erom dat mensen niet gekregen hebben wat er beloofd werd.

Volgens mij is dat alleen van toepassing op mensen die te weinig producten hebben gekregen. (en hoe kan het dat je er minimaal 4 moet krijgen en op dat ene meisje in dit topic na die een nieuwe box kreeg, niemand 4 producten kreeg, wtf :’) )
Het is wel idd een hele smerige manier van boxen verkopen, maar dit is wel voor rechtenstudenten een interessant onderwerp om over te praten in werkgroepen wat bij mij in de werkgroep ook gebeurd is.

Als ik “Girlscene doelgroep” intik op Google staat er op meerdere sites dat de doelgroep 14 tot 24 jaar is.
(Een site onderaan zegt 12-20)
Ik snap ook niet zo goed waarom die Girlscene Box redactie niet gewoon uitlegt waarom ze een hotelbon erin stoppen met als ik het goed begrijp een beperkte geldigheidsduur. (Ze denken zeker dat de gemiddelde Girlscene al een vriendje heeft en zo slim is dat ze niks op school hoeft te doen en dus altijd tijd heeft voor een weekendje weg met haar vriendje -___-)
Maar dat zal wel te maken hebben met dat het bedrijf achter die hotelbonnen gewoon 100 bonnen aan Girlscene geeft en weet dat misschien maar 1 of 2 mensen er gebruik van maken, en op die manier wordt het bedrijf en het hotel bekend en verdienen zij alleen maar geld…

een paar jaar terug was er een topic over dat Girlscene slecht was geworden. Er werden alleen maar posts geplaatst over Justin Bieber en weet ik veel wat (nu nog steeds … ). Velen vonden het kinderachtig. En we kregen als reactie terug dat dat de doelgroep van Girlscene is.

Ja maar dat was een reactie toen. Ik zie op de frontpage ook regelmatig berichten over seksonderwerpen en dingen als hoe je je studentenkamer in kan richten.
Girlscene biedt hier reclamemogelijkheid aan: https://www.mediabookers.nl/adverteren/girlscenenl.html en hier staat van 14 tot 24 jaar.
Ik kende de website al in 2007 en was toen 12, maar leerde de site kennen door een meisje van 11, dus het kan best zijn dat de doelgroep in de loop van de jaren is veranderd.

Ik vind het zoooo zwak van de redactie. Ze hebben allemaal een opleiding of studie gedaan (of zijn er mee bezig) journalistiek of iets dergelijks, en toch kunnen ze geen fatsoenlijke artikelen leveren. Dat ze alleen maar outfit foto’s maken van zichzelf, cupcakes eten, artikelen van andere sites kopiëren en op persreizen mogen (waar later ook weer weinig van terecht komt). Het is oprecht zo zonde voor een ‘professionele’ site waar een hele redactie aan werkt.

Nog ff doorgaan waar het hele topic nou over gaat:

Het nou de eerste keer is dat er een box is gemaakt en dat niet helemaal is gelopen hoe het zou moeten zijn, oké. Maar dat er gekke spullen inzitten dat totaal niet bij de doelgroep past is toch raar? Daarbij komt ook nog dat er verder gewoon geen reactie meer komt en daar te fucking laf voor zijn. En dan hebben we het ook nog geen eens over dat ze maar met die klote reclame’s blijven smijten alsof het iedereen het ook zo leuk vind.

Zo dat ben ik kwijt.

^amen

Het kan best zijn dat Girlscene minder contacten heeft omdat dit hun eerste box is, maar daar mogen wij niet de dupe van zijn. Deze box was zwaar onder de maat, niet gericht op de doelgroep, te weinig spullen, vieze spullen, kapot, en ga zo nog maar door. Of de doelgroep nou 14-24 jaar of 12-20 jaar is, wtf doet een kinderzonnebrand hierin?! Dat heeft niks met de contacten te maken, en al helemaal niet met de post waar Girlscene het zo lekker op af schoof :’) Als je iets nieuws wilt proberen, natuurlijk gaat het de eerste keer niet perfect en kun je er van leren. Maar ze hebben nu fouten gemaakt die nergens op slaan, en waar ze ook geen verantwoording voor nemen. Ik vind het belachelijk, deze hele actie is een lachertje.

De reactie die ze ons geven maakt het er al helemaal niet beter op. Kapotte spullen? Vast door de post gekomen. Vieze spullen? Dat kan niet, dat zouden ze nooooit doen. Te weinig spullen of ontevreden? Je krijgt lekker geen reactie op je mailtje. Negatieve reacties? Nou, ze hebben ook heeel veel positieve reacties gekregen hoor!!1!!1!

Heel professioneel. Vooral lekker doorverkopen deze bende, dat zorgt vast voor meer minder bezoekers.

Inderdaad, kijk dat die box niet zo goed was, ok dat kan gebeuren. Het was de eerste box dus het was even een experiment. Maar de reactie die daarop moet komen is heel belangrijk en dat is hier nogal misgegaan. Dat kan gewoon echt niet.

Yess, helemaal gelijk…