Hey,
Ik had altijd de girlscene app op mijn mobiel, waar alle nieuws zeg maar op kwam, maar opeens is hij van mijn telefoon af en kan ik hem ook niet vinden in de store.
Is die verwijdert? Zou wel jammer zijn!
Iemand?
Ik heb hem ook niet meer lol, weet niet waar het aan ligt.
Mss ligt het aan iPhone? Iemand die er last van heeft die geen apple heeft?
Op de mobiele site van Girlscene kan ik niet reageren, ben ik de enige? Wel op de gewone site als ik op mijn mobiel zit, maar niet die blauwe.
^ Ik ook niet, maar vgm is die app alleen weg op apple lol.
Ís er een GS app?
Ik heb niet eens een mobiele site van gs…
Er is een mobiele versie van GS maar geen speciale App volgens mij
Als je via foon/tablet op gs zit kun je kiezen uit de normale versie of mobiele versie.
Staat onder aan de Pagina
Ga naar mobiele versie
Oud artikel gevonden
http://forum.girlscene.nl/forum/over-girlscene/girlscene-app-voor-smartphones.-231961.0.html
Er was een app, met het nieuws van de homepage.
Maar een vriendin van mij met Iphone heeft deze nog wel?
Er was indd een app met alleen het nieuws, maar bij mij is die dus weg lol.
Ik had de app ook! Maar bij mij is ie ook weg! Komt die nog terug want ik vond die echt superhandig!! Mijn app is trouwens verwijderd doordat ik een back-up moest maken ivm een reparatie, toen ik die back up terug zette kon mijn iPhone de gs app niet terugzetten omdat hij niet meer in de AppStore stond! Ik hoop echt dat de app nog terug komt!!!
Mensen zonder apple hebben m nog, heel raar.
Ik heb een Iphone4 en ik heb de app. Ik heb hem wel echt een jaar geleden gedownload.
Ik heb hem nog hoor
Ik had hem ook al een jaar, opeens is ie weg en kan ik m niet meer in de store vinden, zonde
Ja ik had hem ook zeker anderhalf jaar
Iemand nog een idee hoe ik 'm terug krijg?
Hi meiden,
Helaas hebben we geen app meer (die hadden we wel, maar was zo verouderd dat we hem hebben laten verwijderen). Uiteraard werken we wel aan een nieuwe versie, maar eerst moet natuurlijk de mobiele versie van de site er komen wat het checken van Girlscene op een smartphone vergemakkelijkt
Dusssssss to be continued!
Liefs!