Haai,
ik heb de girlscene agenda, en ik vroeg me af of jullie je agenda al hadden ‘gestyled’ voor wat inspiratie
xxx
Haai,
ik heb de girlscene agenda, en ik vroeg me af of jullie je agenda al hadden ‘gestyled’ voor wat inspiratie
xxx
Heb ik niet, en nee. :3
Quote-regen.
Ik heb 'm ook niet, sorry.
Maar voor random inspiratie zou ik zeggen: pak een stapel tijdschriften, maak een styleboard et voilà.
ik heb de kaft beplakt met posters en de binnenkant collages gemaakt enzo, je herkent de girlscene agenda niet meer
Ik heb nog geen agenda.
Ik gebruik niet eens een agenda :x
Misschien plaatjes op internet zoeken en printen?
Huh echt niet? Waar schrijf jij je huiswerk dan in op
Bij ons komt het ook allemaal op internet te staan, dus eigenlijk heb je geen agenda nodig, maar het is nog wel zo handig vind ik voor als die site er weer is uitligt, ofzo.;p
HEMA
Ik heb hem wel,
& ik heb ook al de plaatjes om hem te stylen, nu alleen nog alles erin plakken en voilá (:
Ik post wel even foto al sik hem af heb (:
ik heb een black veil brides agenda xD van albelli:33
Op de voorkant van mijn agenda staat:
Agenda
2011/2011
Versier je eigen agenda!
Stop je favoriete foto’s en plaatjes van je vriendinnen, kanjers, huisdieren of idolen in de kaarten in de insteekmapjes en maak je persoonlijke agenda!
Alle kaarten/plaatjes die ik in mijn agenda heb staat kan ik er makkelijk in en uit halen door de insteekhoesjes die tussen de weken verspreid zitten! En het zijn er nog best veel Supermakkelijk! En leuk!
IK HEB DE PAUL FRANK LOVE AGENDA YEAY
Sorry blijheid moest er even uit.
Maar k heb niet de ja, die agenda die jij hebt xd