Girls please help me make my dream come true

Ik weet niet of dit mag hier dus het spijt me echt als het niet mag, maar ik dacht ik kan het proberen want dit betekent echt heel erg veel voor me. Ik zit in een hele moeilijke periode en ik wil dit zo vreselijk graag winnen, en ook voor mijn vriendin want ze verdient het zo erg en ik gun het haar zo erg! Dus willen jullie de reactie van Michelle Nouws op dit bericht:
Reclame is niet toegestaan

Alvast heel erg bedankt!

nee rot op

Doe toch is normaal

[url=http://forum.girlscene.nl/forum/regels/]Maak geen topics aan om te vragen of mensen je enquête willen invullen, of ze op je willen stemmen, om iets te winnen o.i.d. Dit is niet toegestaan en wordt dus ook verwijderd van het forum...[/url]
Nee dus, TS.

Dat bepaal ik zelf wel. Ze moet gewoon niet met reclame/enquêtes aankomen, klaar.

Okee sorry dat wist ik niet, ik probeer gewoon op elke mogelijke manier om te winnen, het betekent zo veel voor me… Dus ik dacht ik kon het proberen. Maar maakt niet uit, dan kan deze gesloten worden! :slightly_smiling_face:

kan ze niet xx

wat zijn we weer grappig, ga iemand anders irriteren :")

oke, alhoewel het tegen de regels is, wil ik jullie toch wel blij maken, dus alstublieft.

well, somebody got something up her ass… :’)

dit wordt echt te grappig :")

vind je het niet erg dat je je vriendin haar naam hebt neergezet

Gedaan

Er reageren dagelijks mensen zoals Heart nu reageert…

btw ik heb het gedaan maar het gaat om bbrave dus het ging niet van harte maar veel succes ermee!

Is tegen de regels dus nee

nee ze is 24/7 ongesteld, vandaar :")

:’)

Als iemand anders ‘rot op’ had geschreven had niemand waarschijnlijk iets gezegd.
Sterker nog dan werd het volgens mij geciteerd

Al zou ik er zelf niet voor kiezen om zo te reageren als Heart doet

Maar als anderen het doen mag het zeker wel. Whatever, het was maar één reactie, ik maak hier tenminste geen probleem van.

wauw wat ken je me goed zeg :") 24/7 nog wel, dat is knap