Girls like boys [verhaal]

‘En nu is het genoeg! je bent te brutaal jongedame’ mama keek me woedend aan. ‘Wat! ik…’ verder kwam ik niet. ‘We hebben het je al vaker gezegd’ brieste papa ‘wij zijn hier de baas! je hebt hier niks te zeggen’. Moest ik nu naar ze luisteren? Nee! Wat denken ze wel? Ze laten me niet eens uitpraten. En als ik iets zeg krijg ik weer een preek. Ik laat niet van me winnen. Ik pak mijn jas van de bank en stap naar de voordeur. Papa loopt me achterna. 'Wat ga je doen?'Papa loopt bijna rood aan. ‘Dat gaat jou niks aan’ snauw ik. Ik duw de voordeur open, trek een sprintje naar mijn fiets en fiets weg. Als ik geen eens mijn eigen vriendje mag ik kiezen! Cas ken ik al sinds de eerste en ik heb hem altijd al een leuke jongen gevonden. Hij was anders. Hij probeerde niet stoer te doen. Hij schaamde zich nergens voor en dat maakte hem bijzonder. Zijn bruine haren en mooie bruine ogen maakte het af. Goed, ik moet toegeven met Burak hadden ze gelijk. Op hem was ik verliefd geworden eind groep acht. Hij liet me met andere jongens zoenen zelfs meisjes werden niet uitgezonderd. Ik had niks door. Als we alleen waren overtuigde hij mij ervan dat het geen kwaad kon. Maar toen ik werd verkracht wist ik dat het niet goed zat. Toen is het even goed gegaan tussen mij en mijn ouders. Maar na drie maanden kwam Cas in beeld. Mama had en heeft genoeg van mijn vriendjes en verbied me hem nog te zien. Maar ik laat me niet kennen en ga stiekem met hem om. Hij wist dat mijn ouders hem niet mochten en liet zich niet zien. Maar vanmiddag wist ik dat mijn ouders tot vijf uur weg zouden zijn. Maar papa kwam eerder uit zijn werk en had ons betrapt. Hij had Cas het huis uitgesleurd en ik had gegild. Hij was agressief geworden en had me met een pijnlijke greep de kamer in gesleurd. Mama was thuis gekomen en moest huilen. Toen begonnen ze een preek te houden dat vriendjes niet goed voor me waren en tenslotte was ik het huis uit gevlucht. Maar waar moet ik heen? Naar Bella besloot ik. Misschien mocht ik bij haar slapen. Bella woont op kamers. En bij haar is iedereen welkom. Ik klop op de deur van Bella’s studentenhuis. Bella doet open en vliegt me om de hals. ‘Meisje! lang niet gezien’ ik laat me omhelzen. ‘Wat is er gebeurd?’ ze kijkt me onderzoekend aan. ‘Dat is een lang verhaal’.

Dit is het eerste stukje van mijn verhaal : Girls like boys.
Ik hoop dat jullie het leuk vinden.
xCakjee

het is toch
‘’ Als of ik geen eens mijn eigen vriendje mag kiezen!" ??
verder leuk verhaal!!

Omg!
Je bent echt heel goed!
Ik vind het echt een fantastisch verhaal!
De rest moet ook komen!
'xxx:wub:

De verhaallijn kan misschien goed zijn (heb het verhaal dan niet gelezen), maar je leestekens zijn bagger.

Ik vind het best lastig lezen als je niet de goede leestekens gebruikt.
En je verhaal begint een beetje saai naar mijn mening… ik krijg nog niet echt zin om verder te lezen.
Nja een tip dus: gebruik alle leestekens goed.

@ Ilovemuffins
Ja, klopt!:blush:

@sugarhips
dank je wel(l)

@Sleipnir @ fashionbooth
Ik proberen er iets aan te doen!

@iedereen
ik maak een vervolg!

xcakjee

‘En toen ben ik gevlucht’ besluit ik mijn verhaal.
Bella slaakt een zucht ‘weet je zeker dat je ouders niet bezorgd zijn?’ vraagt ze voor de zoveelste keer. Ik schud heftig mijn hoofd. ‘Bella, alsjeblieft! Mag ik hier blijven slapen?’.
Het is even stil. Bella staart naar het kopje thee dat ze in haar handen heeft geklemd. ‘Oké, één nachtje’ zegt ze naar mijn gevoel een eeuwigheid. ‘Echt?’ ik wil haar om de hals vliegen. ‘Maar dan moet je wel je ouders vertellen dat je hier bent’ voegt Bella toe. Ik besluit deze kans niet te verpesten door opnieuw te gaan zeuren. ‘Bella, je bent een schat’ zeg ik in plaats daarvan.

‘Zal ik mijn haar in een staart doen of toch los’ ik sta met Bella in de –te kleine- badkamer. Ik had mijn ouders opgebeld en ze waren inderdaad bezorgd geweest. Mama wou zelfs de politie bellen maar daar had papa een stokje voor gestoken. Hij had de logeerpartij eerst niet goedgekeurd. Maar toen ik beloofde mijn krantenwijkje te doen en mijn kamer op te ruimen, keurde hij het goed. Bella en ik hadden een patatje gegeten en besloten iets te doen wat de meeste studenten bezighoud: uitgaan! Bella had me opgemaakt en ik had wat kleding mogen lenen, alleen mijn haar was nog een probleem. ‘Ik zou het los doen’ beslist Bella ‘dat staat heel sexy’. ‘Echt?’ ik kijk keurend in de spiegel ‘niet te sexy?’. ‘Sexy is Sexy’ Bella stift haar lippen ‘Lieverd, we gaan lol maken! En daar hoef je niet voor te zoenen!’ ik knikte.
‘Klaar?’.
Ik knikte opnieuw.
‘Let’s go!’.

xx