Hee, ik ben 17 en heb zelfs nog nooit een relatie oid gehad met een jongen of meisje (ben bi). Ook niet op de basisschool ofzo.
Zelf ben ik er wel aan toe, maar zou niet weten hoe omdat al mijn vrienden een relatie hebben en niet echt mee uit willen/kunnen gaan daarom.
Ik zelf vind het vooral irritand dat mijn vrienden het er continu over hebben, en ik kan natuurlijk wel een deel mee praten en grappen maar over gedeelte hoe het echt is niet en dat vind ik lastig omdat ik letterlijk de enige ben in mijn vrienden groep. En als ik dat aangeef dan vinden ze het extreeem zielig voor mij en willen ze gaan zoeken voor mij…
En dat wil ik 100% niet haha. Ik weet dat mijn tijd ooit nog komt, maar als het voor iedereen om je heen al een paar gekomen is en voor jou nog niet dan baal je als een stekker. Dit gevoel is bij mij misschien sterken omdat ik mijn vrienden nu ook weinig zie omdat we op andere scholen zitten.
Ook kan ik wel grappen maken over sex en dat soort dingen, ik kan er goed tegen en ben er soort van mee opgegroeit (in de zin van open er over praten enzo). Veel mensen gaan er dan gelijk van uit dat je al alles gedaan hebt…
Ik ga er ook niet naar opzoek ofzo hoor, dat werkt niet
. Helaas moet je ondanks een beetje hulp van je zelf altijd nog een beetje wachten. Ik kan er soms ook nog ontzettend van balen, maar dat gaat meer om het relatie gedeelt wat ik niet ken dan om het zoenen hihi
Laaang verhaal maar ik snap je wel.