Girlband starten

Ola, ik ben Noah, ik ben 16 jaar en ik wil super graag een meidenband beginnen. Ik ben nu bezig om te leren rappen zoals queen Nicki en ik hoop dat er nog andere meiden zijn die een talent hebben. Ik heb een beetje rondgekeken maar er staat niet veel op voor een beginner. Ik zoek naar meiden rond de 16 jaar. Ik wil uiteindelijk misschien zelfs wel aan het grotere werk zoals meedoen aan een talentenjacht. Voordat je me een berichtje stuurt, denk er dan wel over na of je dat zou durfen. Mijn nummer is +31636584850. Laat me weten als je intresse hebt.

Btw. Ik zoek iemand in de regio Amsterdam

Ik zou echt niet je telefoonnummer zo op een forum zetten, daar gaan mensen misbruik van maken.

Ik zou je telefoonnummer niet zo op internet zetten nee.

Zoals hierboven gezegd wordt; haal alsjeblieft je telefoonnummer van het forum af. Mensen gaan er zwaaar misbruik van maken,je kan beter gewoon noten en als je die gene vertrouwd pas je nummer geven.

Maar wat je zou kunnen doen is idd je rapkunsten verbeteren,wat voor girlband wil je dan oprichten? zingen of rappen? ik denk dat zingen wel meer in de smaak gaat vallen hier in nederland dus ik denk dat je ook zanglessen kunt nemen voordat je ├ęcht mensen gaat zoeken om mee samen te werken.

En vaak gebeurd het ook dat bij talentenjachten er jongens of meiden bij elkaar worden gezet omdat de coaches denken dat t beste zal zijn. (Kijk maar naar 1D,Mainstreet etc.) Ook wel handiger want dan zijn die al voorbereid voor het echte werk en zullen ze al wat meer ervaring hebben en op jouw niveau presteren.

Dus ik zou zeggen; werk er hard voor,begin klein & start eerst alleen!