Ginger .

Hee ,

Ik moest dit gewoon even kwijt en wilde gewoon jullie mening horen :

Ik ben dus een ginger . Soms ben ik er supertrots op , soms wil ik het liefst 'normaal’zijn . De opmerkingen zijn gewoon rot ,ik kan niet fietsen of ergens lopen want dan gaat het weer :‘GINGEERR!’ en dan lopen of fietsen daar je vrienden bij , dan schaam ik me al helemaal kapot . Ik weet ook zeker dat jongens liever niet met een ginger zijn dat is namelijk niet ‘stoer’ bij hun vrienden (zo zijn ze dus allemaal hier -.- )

Ik voel me altijd anders en ben bang dat mensen dat ook vinden . Ben echt super onzeker …

Ik wil mijn haar wel verven , maar mag het niet . En citroensap , daar word het helemaal niet lichter ofso van .

Sorry moest het ergens kwijt .

Wat serieus? Ginger is zo’n mooie kleur! Echt het komt zelf bijna niet meer voor, ze sterven uit ofzo? Had ik ergens gelezen. Maar meid echt waar die jongens die dat zeggen zijn losers die denken dat ze ‘swag’ hebben. Ik vind die kleur juist zo mooi, als ik jou was zou ik het echt niet verven!

probeer misschien een beetje een rode vloed te krijgen door bijv wijn,
of koop bij de action pastelkrijtjes en wrijf dat op je halfnatte haar.
ik snap dat het vervelend is, maar ze zoeken altjd wel wat om iemand mee kwaad/pijn te doen. je bent misschien zo n leuk meisje dat het enige wat ze kunnen verzinnen je haar kleur is.
negeer het, misschien zijn ze wel jaloers, of als ze een stomme opmerking maken gewoon zeggen ; dat is jou probleem, zwart/bruin/blond/rood haar…het is allemaal het zelfde.

http://www.facebook.com/pages/Een-rosse-om-mee-te-vosse/399097493492299?fref=ts ziehier een ode aan jouw haarkleur! Ik vind rood soms heel erg mooi, en die grapjes moet je gewoon negeren. Zinnetjes zoals ‘gingers have no soul’ zijn gewoon een uit de hand gelopen trend :’)

omg wat heb ik gepost, ik bekijk die pagina nu deftig en ik zie dat het allemaal sletjes zijn haha

Ooh ga asjeblieft niet onzeker doen over je haarkleur. Ik mocht wensen dat ik rood haar had…
Vind het prachtig. Negeer die losers en accepteer het asjeblieft want het is een waste of your time als je je daar druk om maakt meisje! Er zijn genoeg mensen die zouden willen ruilen, denk daar maar aan als je zo’n rotopmerking krijgt!

bij ons op school is dat juist wel geweldig dus het verschilt maar per school :wink: no worries you’re beautiful, just the way you are. EN GA JE HAAR NIET VERVEN ASLKFJLSKJ

Ga alsjeblieft je haar niet verven!

Ik heb ook rood haar en ik ben er ook mee gepest (dankzij southpark soms nog steeds: ‘gingers have no soul!’) maar daar moet je je niets van aantrekken, ik weet dat dat moeilijk is maar dat moet je toch proberen.

Mensen vinden rood haar vaak juist heel mooi! Ik heb ook heel vaak gehad dat mensen (voorbijganger, de kassière enz.) spontaan zeiden hoe mooi ze mijn haar vonden. Ik heb ook ooit gehad dat ik op de markt was een dat een man van een marktkraam achter mij stond en dat hij begon met zijn handen door mij haren te gaan. Ik schrok me natuurlijk dood maar hij wilde alleen maar zeggen hoe mooi hij de kleur vond. (hij was heel aardig hoor, niet dat het een of andere creep was :wink: ).

Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat je je helemaal niet onzeker hoef te voelen over je haren, laat die mensen die je naroepen maar roepen (worden ze alleen maar schor van). Je moet juist gebruik maken van je haarkleur en hem extra laten opvallen en ik weet zeker dat je nog veel complimenten zal krijgen.

Je haar niet verven! Gingers hebben prachtig haar! Die mensen die tegen jou zeggen dat dat niet is zijn ook niet helemaal 100%

Please, please, please verf je haar niet! Die jongens zijn gewoon zielig en hebben geen leven. Rood haar is prachtig en zeldzaam. Ik, en veel andere mensen, zijn heel jaloers op je.

Niet verven! Die haar kleur is echt prachtig. :grinning:

je moet je haar niet verven,omdat anderen er wat van zeggen.
het is heel zeldzaam kleurtje,ik vind zelf wel mooi

:sob::muscle:
Ahh zo herkenbaar, ik ben mijn hele jeugd gepest omdat mijn haar feloranje was, nu is het gewoon mooi rood gelukkig.
Laat je niet gek maken, jongens lachten mij vroeger uit en zeiden dat ik het lelijkste meisje ooit was en nu word ik overal nagefloten en heb ik meer mannelijke aandacht dan wie dan ook xD
Jongens van jou leeftijd zijn gewoon onzeker, nog een paar jaar wachten dan kun je dan mannen van je af slaan :afro:

Ik zou het niet verven, heb het zelf ook gedaan maar spijt van gehad, rood haar past nou eenmaal bij je en dat maakt je uniek. :sunglasses:

Ik vind dat echt zo kinderachtig hea! Mensen kunnen niet eens normaal doen. Alleen omdat mensen prachtig haar hebben! Ik vind mensen met rood haar ontzettend knap! En t is gewoon laf als je ginger roept enzo. Want iedereen is gewoon gelijk! Echt <3 En zeker je haar niet verven! JE BENT GEWOON EEN MOGOOL ALS JE MET GINGER LOOPT TE SCHELDEN … En dat moest er ff uit! Sorry. xx

Maar er zijn zooooveel andere meiden met rood haar.
Die kutopmerkingen gebeuren echt niet overal hoor! Veel mensen vinden het juist mooi. Misschien is het op jouw school / in jouw omgeving normaal om zulke opmerkingen te maken, maar hier hoor ik het echt nooit. Ik zie dan ook niet in waarom mensen met rood haar ‘niet normaal’ zouden moeten zijn. Maar als je er zo’n last van hebt kan je het altijd nog wat lichter of donkerder verven! Ik ken iemand die haar rode haar blond heeft geverfd, die was er gewoon blij mee en het stond best leuk. Als je wat ouder bent zullen mensen echt niet meer zo kinderachtig doen, en kun je gewoon je eigen kleur houden en er trots op zijn :slightly_smiling_face:

Hahaha en waarschijnlijk heeft maar 1% natuurlijk rood haar :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik snap dat nooit, ik heb ook rood haar (wel geverfd dus mss maakt dat nog uit) maar er wordt nooooooit ginger naar mij geschreeuwd. Ik ben er wel heel trots op, misschien dat dat nog uitmaakt.

En dat van die jongens, als een jongen jou niet wil omdat je rood haar hebt, nou, dan is dat een jongen die jij niet moet willen :wink: Iemand die echt in jou geinteresseerd is, geeft geen moer om je haarkleur.

Ik heb ook rood haar, en ik ben er ook heel lang onzeker om geweest. Maar nu ben ik er eigenlijk trots op. Ik krijg zo vaak complimenten dat ik zo’n mooie kleur haar heb, ook in winkels enzo als ik kleren pas. Dan zeggen ze bijvoorbeeld dat dat zo mooi bij mijn haarkleur past, enz. Je moet echt blij zijn met je haarkleur, bijna iedereen is blond en bruin, wees blij dat je iets anders hebt! Oke heb niks tegen bruin of blond hoor haha. :grinning:

Echt heeel erg bedankt voor alle reacties , ben blij om dit allemaal zo te horen :slightly_smiling_face: als iemand nog een x een rotopmerking maakt denk ik zeker aan wat jullie hebben gezegd .en nee , ik ga het denk ik niet verven :slightly_smiling_face:
dankjee!