Gimmick

Hai,

Ik moet samen met een klasgenootje een reclame bureau op zetten hiervoor moeten we ook een gimmick bedenken, we willen niet iets standaard zoals een pen of een notitieblokje maar we komen er niet helemaal uit hebben jullie misschien tips of ideeën?

Alvast bedankt!

Sorry maar, uhm wat is een gimmick?

Gimmick is iets kleins wat je als bedrijf weggeeft, een pen, notitieblokje etc.

Een spiegeltje (dat je open en dicht kan klappen, en dan zet je op het klepje het logo van het bedrijf)?

lippenbalsem, chocolaatje, theezakje, telefoonhoesje, zadelhoesje, sleutelhanger, boekenlegger, gum, markeerstift, uhhh…

een petje!

thanks voor de ideetjes!

Je moet iets doen wat unisex is, wat voor iedereen geschikt is. Dus geen mascara ofzo :stuck_out_tongue:

ehm… Ik bedenk nu nagellak met de kleur van jullie bedrijf, maar dat is ook niet echt unisex… dus dan zou je er nog iets naast moeten doen!

ik heb geleerd dat een gimmick iets is waardoor een je bedrijf of procudt meer gaat verkopen of verkocht word dus een soort reclame filmpje zegmaar

Wij hebben geleerd dat dat iets is wat je als bedrijf meegeeft/opstuurt aan potentiële klanten.

eten in een verpakking waarop je logo staat.

In ieder geval belangrijk is dat het:

1. simpel/eenvoudig is
  2. overeenkomt met je idee/bedrijf
    die twee dingen moeten er voor leiden dat potentiële klanten, werkelijk klanten worden, toch?
    Maar ik kan even niets bedenken, upje.