giletje

Hee!!
Ik heb niet een miskoop; alleen ik vind het moeilijk om dit giletje te combineren
Hulp? :stuck_out_tongue:

Heb je een foto?

Welke kleur?

mooi en niet te lang overhemd er onder als je giletje zwart of grijs is kan je aller kleuren er onder… zelf heb ik altijd wit/lichtroze/lichtblauw verder een skinny met laarsjes en dan is het af :wink: mooie tas er bij

ik vind het mooi staat bij gewoon een wit simpel shirtje :slightly_smiling_face: mja de kleur of een foto zou wel handig zijn!

Hij ziet er ongeveer zo uit: http://shop.hm.com/nl/sho…t=DAM_YTT_VAS&shoptype=S#

(die 2e, ik heb m in het zwart)
hij is alleen ietsjes kleiner, maar hij is ook van de h&m, de wintercollectie :wink:

blouse

Hmm ik zou geen blouse doen, dat komt heel kakkerig over (tenzij je dat wilt natuurlijk)
Maar op een leuk shirtje met een print of een effen shirtje kan het heel goed.

ik vind hem als hij staat op de h&msite wel mooi;
wit shirtje met lage hals & zilveren armbanden

Je kunt t bij heel veel aan. Wat ook wel leuk is om een bloesjurkje te kopen en hem daar op aan doen. Of gewoon bij een effe truitje . Kijk anders ff in de winkel daar krijg je altijd wel giletjes , bij de vero staan ze altijd leuk gecomineerd op de pas poppen. Nou good luck

ja ik doe (zoals nog iemand hierbove)
een skinny jeans aan met hakken ,
en witte of anderskleurige blouse,
hierover je gillet,
een mooje ketting
(liefst géén parelketting maar zo ééntjj met n grote , ronde, hanger)
en een xxL tas :ok_woman:
xxx

Ik draag heel vaal giletjes
ik zou hem dragen met een blouse eronder en dan het giletje niet dichtknopen. En het afmaken met een paar leren bandjes om je arm

wit / vel roze Stretch shirt. Met een witte skinnyjeans en sneakers (vel kleurtje of normaal nike’s of zo) En een leuke haarband in je haar (lang haar) of een bandje om je hoofd (lang en kort haar) En ringen (groote) oorbellen. en als je meerdere hebt gewoon knopjes in de overige oorgaatjes

x.

iets te grote blouse, dus een beetje wijd. en dan dat strakke (als die strak zit dan) giletje er over. en dan gewoon skinny, sneakers enz…

staat denk ik heel mooi met lange blousejurk eronder, legging/tregging en pumps ^^ en verder bangles ofzo…