Giletje & Lichte spijkerbroek

Hoi allemaal!

Ik heb al een tijdje een zwart giletje in mn kast hangen en eigenlijk draag ik het nauwelijks… Inmiddels heb ik zelf al een combi gemaakt met een shirtje, maar verder heb ik nog niks.

Dan heb ik nog een lichte spijkerbroek, in een opwelling gekocht: Ik draag eigenlijk altijd donkere spijkerbroeken. Nu zul je denken: Spijkerbroek is spijkerbroek, alles past erop. Maar ik vind het dus snel niet zo mooi staan, snel ordinair.
Dus wie heeft een idee waardoor ik deze spijkerbroek kan dragen?

Groetjes,

Vera

kijk op mijn profiel en dan bij foto’s van mijn vrienden eerste meisje genaamd Moniek. zij heeft een lichte spijkerbroek aan. zo kan je het combineren :slightly_smiling_face:

Giletje, wit hemdje eronder, skinny jeans.

lichte spijkerbroek, effen blauw of zwart of wit shirtje met een dun riempje om je middel.

ik upload even een foto voor je :slightly_smiling_face: dat is zelfde spijkerbroek die Moniek ook aan heeft…

ik sta er wel raar op.

http://i38.tinypic.com/2cz3pfp.jpg

Oke:) Nog meer ideeen?

Giletje met een skinny jeans over een wit blousje of met een hempje eronder in een opvallende kleur, paars bijvoorbeeld. of met een t-shirt met gekke tekst erop.

Lichte broek met een heel basic t-shirt of een longsleeve erop en dan een lange ketting erover en een lang vest open laten hangen een oversized tas en allstars eronder of andere sneakers, evt pumps.

giletje met daaronder wit tshirtje (zonder opdruk) en die lichte jeans eronder! en witte gympjes eronder

spijkerbroek met een wit t-shirt met leuke tekst in het rood/roze/zwart. (denk aan I<3NY shirt) en dan met leuke zwarte enkellaarsjes met een hak.
je kan ook over dat shirtje nog je giletje doen.
ik heb ook een zwart giletje en die draag ik altijd over jurkjes en ik heb een lichtblauw beetje schildershemd (moeilijk uit te leggen) en dan rol ik de mouwen daarvan op, met dat zwarte giletje erover en een leuk mutsje!