Gigantische Rat gevangen in London

Je zult maar je kinderen in een speeltuin hebben spelen en plotseling sta je oog in oog met zo’n beest.
In Londen kan het schijnbaar.

[i]Werklieden hebben in een speeltuin in Londen een gigantische rat aangetroffen. Tony Smith maakte een foto van zijn collega die het dode dier omhoog hield. „We wilden het dier in de vuilnisbak gooien, maar besloten eerst een foto te maken anders zouden mensen ons nooit geloven.”

„Het is de grootste rat die ik ooit gezien”, zegt Smith. Het beest is ruim een meter lang. De wijk waar de mannen werken heeft al enige tijd last van de knaagdieren. Er is gif verspreid om de ratten te vangen. „De afvalbakken in de buurt staan hier vaak open, waardoor deze kleine jongens een erg goed maaltje hebben. Ze eten hier iedere dag gebakken kip en rijst.”[/i]

Een echt bazen beest, Die staart alleen al! :bowing_man:

http://www.telegraaf.nl/buitenland/25372685/Reuzerat_gevonden_Londen.html

ok leuk.

Lijkt me fake, zoals die professor dat voordoet in het artikel ligt het er geloof ik gewoon aan dat hij zo dicht bij de camera hangt.

Ik wil huilen. Doodeng. :’)

Dit is sowieso fake :’) Het is aan de foto te zien en als je even logisch na denkt snap je ook wel dat ratten normaal zonder staart maximaal 15 cm zijn, en dat er dus niet opeens één of andere mega rat het riool uit kan schieten, ook al krijgt hij elke dag gebakken kip en rijst :")

Kwestie van perspectief… Plus ratten kunnen ook wel een kleine kilo wegen als ze echt dik zijn maar dat maakt ze niet langer.

Lol nee, die rat is niet zó groot :’)
Dat heeft te maken met de hoek waarin de foto is gemaakt. Staat hier goed uitgelegd:

In bunkers gaan zitten, want aan de andere kant van de Noordzee is een rat gevonden.

Omg haha ik vind hem wel vet eigenlijk :’) Als ie levend en echt was geweest