Gift box voor vriend maken: Suf? Ideeen?

Hoihoi,
Binnenkort zijn mijn vriend en ik 1,5 jaar bij elkaar. Daarom leek het me wel leuk om een klein cadeautje te maken, en ik zat te denken aan een gift box.
Een (klein) doos(je) met daarin allemaal kleine dingetjes die voor ons staan en gewoon een aantal in het algemeen.
Maar ik weet niet echt helemaal hoe ik dit moet aanpakken. Op zich is het het handigst om een briefje op het doosje te plakken met de betekenis van alles wat erin zit. Maar ik vind het zo suf klinken om het in het Nederlands te doen.
Dan krijg je dus:

Theezakje = omdat we altijd samen thee drinken
Puzzelstukje = zonder jou ben ik niet volledig (ofzo)/jij bent mijn ontbrekende puzzelstukje
hartjes = Omdat ik heel veel van je hou
lucifer = ik sta in vuur en vlam door jou

Nou ja, jullie snappen het wel. Ik vind het persoonlijk een beetje suf en cheesy klinken.
Hebben jullie enig idee hoe ik dit leuk en handig kan aanpakken?
In het engels klinkt alles veel leuker, maarja is het niet raar om alles in het engels te doen?

Alles is welkom, ik heb nog 3 weken dus ik ben blij met elk idee!

Iemand?

Ik vind het persoonlijk erg leuk! Ik denk dat jij het beste weet of het een goed idee is.
Ik weet dat mijn vriend zoiets echt ontzetteeeeend leuk zou vinden. Maar hij is dan ook echt een romanticus en houdt echt van dit soort dingen.
Maar ik denk ook dat er zeker jongens zijn die dit misschien een beetje suf vinden.

Ik vind het alleen wel raar om het in het engels te doen, kweenie

Denk dat mijn vriend hier ook wel een type voor is :slightly_smiling_face:
Ja engels is niet echt logisch. Maar in het nederlands maakt het ook zo suf voor mijn gevoel :stuck_out_tongue:

Ik kan het ook gewoon zonder briefje doen, of is dat ook raar?

Ik vind het eigenlijk ook wel een leuk idee!
Mijn vriend en ik zijn ook bijna 1,5 jaar bij elkaar, én hij is bijna jarig, maar ik weet dus nooit wat ik moet geven.
Dit is wel leuk!

Ik denk op zich dat met een briefje erbij wel het duidelijkste is, ook voor hem?
Het is best moeilijk om iemands idee achter een voorwerp/ding te raden, snap je?
En ik vind Engels zelf ook altijd mooier…

Je kan het ook gewoon aan de cadeautjes zelf doen, dus aan het ingepakte theezakje hangt een kaartje met ‘Omdat we altijd samen thee drinken’ en dat vind ik persoonlijk er iets leuker uitzien dan op de bovenkant alles…
Success :slightly_smiling_face:

Hee dat is ook een goeie! :slightly_smiling_face:
Ga het denk ik wel in het Nederlands doen, dat vind ik iets persoonlijker :slightly_smiling_face:

Upje (:

Ik zou een omschrijving maken in plaats van het benoemen. dus zoals bij de lucifers, “jij zet mij in vuur en vlam” misschien bij de thee iets van “omdat jij mij van binnen opwarmt”
en zo niet gelijk verraden wat er in zit.

ik zou dan wel kiezen voor wat meer ‘luxe’ producten, dus ipv lucifers, geur kaars. ipv gewone thee, een thee box van de action oid met verschillende thee soorten, zodat hij er ook nog wat aan heeft.

ik zelf heb ook zoiets gemaakt voor mijn vriend met zijn verjaardag. een grote mand met allemaal kleine cadeautjes met kleine tekstjes. ik had een strikje aan de tekst gemaakt en deze aan het cadeautje gebonden.

je kan denken aan Chocolaatjes (jij laat mij smelten)
Zoetigheid (jij bent zoeter dan zoet)
Fotolijstje met foto’s (zodat ik altijd een beetje bij jou ben)
etens bon (omdat liefde van de man door de maag gaat)

noem maar op!

Aah dankjewel, hier heb ik zeker wat aan! :slightly_smiling_face:

Up:)

Is wel lastig inschatten hoor. Ik zou mijn vriend alles wat er in zit dan moeten uitleggen omdat hij niet zo goed is in links leggen. =’]

Maar als je vriend zoiets leuk vind dan is’t geen probleem. Ik vond laatst ook nog dit.

Ik up dit nog een keer :slightly_smiling_face: