Ghosts

Hee
Ik heb een paar vraagjes, ik wil samen met een vriendin geesten oproepen. Omdat we willen weten of het echt is. Maar veel mensen zeggen dat het gevaarlijk kan zijn ofzo, als je een kwade geest oproept of dat ze je eeuwig blijven volgen en kwellen… (Zoals je in films wel eens ziet)
Heeft iemand ooit al een geesten opgeroepen en is het echt? Is het gevaarlijk of zijn er dingen of regels die je wel/niet moet doen? Wat denken jullie??
Reageer alsjeblieft…
-xx

NIET DOEN! je weet niet waar je aan begint. Hier komen enkel slechte entiteiten op af die doen alsof ze iemand anders zijn, een overleden familielid bijvoorbeeld. als ze niet zelf naar je toekomen moet je ze niet zelf oproepen.

ik hoop dat ik je hiermee van gedachten kan doen veranderen. Doe je het toch? Zorg dan alstublieft dat er een ervaren medium bij is

maar ik hoop dat je het niet doet. Als je dingen leest van mensen bij wie er niets gebeurde, dan zijn dan de gelukzakken…

Ik geloof echt totaal niet in het bovennatuurlijke op geen enkele manier
echt al super vaak dit soort dingen gedaan met verschillende mensen die er wel in geloven en zij horen/zien van alles en ik ben in dezelfde kamer en ervaar niks,
Dus mijn ervaring hoe banger je bent/hoe meer je erin gelooft,hoe meer je gaat horen/zien/voelen
En verhalen als ja mijn vriendin heeft geesten opgeroepen volgende dag lag ze onder de bus bijvoorbeeld
dan brengen mensen natuurlijk het met dat in verband maar tenzij de bus bestuurd werd door een geest
Is dat gewoon toeval en een geval van niet goed uitkijken/over het hoofd gezien.
Je kan niet in gevaar raken van iets dat niet bestaat dus nee je bent niet in gevaar.

Jaaaaren geleden vertelde een vriendin van mij dat haar neef ooit met een paar vrienden geesten ging oproepen. Toen kreeg hij dus (hij was 14 geloof ik) te horen dat hij zou sterven op zijn 18e. Hij is 4 jaar lang super bang geweest dat hij inderdaad dood zou gaan. Hij leeft nu nog steeds en is nu een jaar of 20, maar toch. Zijn vrienden beweren dat zij het niet waren. Slechte grap overigens mochten je vrienden je zoiets flikken.

Gewoon niet doen dus. Er zijn risico’s. Hoe spannend het ook klinkt, je roept kwade dingen op je af.

Gewoon niet doen, je kan beter zeker zijn dan dat er straks WEl iets gebeurt en je gelijk mee zit.

Niet doen. Als je dat wilt doen voor bepaalde redenen die ik niet begrijp, haal er dan een medium bij. Maar dan nog vind ik het heel onverstandig.

Ik geloof ook niet in geesten oid, maar meid, NIET DOEN. Echt, je weet inderdaad niet waar je aan begint, al geloof je er niet in, alsjeblieft gewoon niet doen. Geesten oproepen is immers geen spelletje.

Niet doen, er zitten risico’s aan. Je kunt het beter gewoon niet doen, dan weet je zeker dat er niks zal gebeuren. Als je het wel doet en er gebeurt niets is dat natuurlijk fijn, maar er kan zeker iets gebeuren en dat wil je waarschijnlijk liever niet. Als je het toch wilt doen kun je er beter een medium o.i.d. bij halen, maar ik zou er eigenlijk gewoon niet aan beginnen als ik jou was.

Hier heb ik echt vet veel topics over gelezen.
Hoeveel jongens en meisjes na het glaasje draaien/ouija bord zelfmoord hebben gepleegd.
Of bloody mary en/of haar baby oproepen. en die candyman.
bla bla bla…
Doe het niet als je nog van het leven wilt genieten. Kijk liever een horror film van 1 v/d legendes.
Als je echt met geesten in contact wilt komen kan je dat bijvoorbeeld beter via evp doen.