heee,
mijn vader verhuisde toen die 16 was samen met zijn moeder en broers en zussen naar een huis in de stad!, maar de mensen die daar naast woonde zeiden dat de man die daar vroeger heeft gewoond een rasist was, en dat vele buitenlanders al vluchtend dat huis hebben verlaten.
natuurlijk geloofde mijn oma daar niks van dus ze gingen er gewoon wonen.
maar er gebeurde hele rare dingen, mijn vader sliep samen met zijn broer op de zolder en als er iemand de trap omhoog kwam hoorde je dat heel goed en er ging een lampje die aan het plafond hing heen en weer.
dat gebeurde dus steeds, ze hoorde dat er iemand naar boven kwam en de lamp zwaaide maar ze zagen steeds niemand.
mijn vader zag op een nacht een man met een baard in de kamer staan, hij was zo bang dat die onder de dekens kroop, en niet meer durfde te kijken.
mijn tante sliep een verdieping lager, en toen ze sliep drukte er iemand met zijn hand op haar mond maar ze zag niks, ze hoorde alleen dat hij met haar wilde spelen, zoooooo creapyyy 
ze hadden ook echt van die oude bedden in dat huis die je amper kan verschuiven, toen ze met zijn alle na het avond eten naar boven liepen was het bed van mijn tante helemaal omgedraaid en er was niemand boven geweest.
toen ze met zijn alle maar weer beneden gingen zitten, zagen ze allemaal ja letterlijk allemaal de man met de baard naar beneden lopen, ook mijn oma.
ze hebben zo snel mogelijk hun spullen gepakt en zijn meteen verhuisd.
hahaha vet creapy allemaal!