Ghost Whisperer (niét die met derek ogilvie !)

Kijk gewoon op www.surfthechannel.com
en doe niet zo moeilijk met youtube

Maar ik keek vroeger altijd ghost wisperer met mijn moeder, toen werd het allemaal raar met die broer ofzo. dus was ik gestopt.
maar sinds vorige week zondag kijk ik weer, en ik vind het weer helemaal leuk. Ik voelde al vanaf t begin van de serie aankomen dat Jim dood zal gaan, en dat ze dan met die blonde dokter iets begint ofzo.
Mja nu is het dus gebeurt, toch gaan er geruchten dat hij niet dood blijft ofzo, hij is in elk geval nog niet weg.
Ik was btw best geschokt, toen ik merkte dat hij dood was, maar ik verwachte t wel een beetje, hebben ze wel goed gedaan.
Ik kon t alleen niet aanzien, t werd te spannend, dus ik zapte weg.
die agent heeft hem zeker neer geschoten? zoiets zag ik hier staan

Ik vind het zo stom, elke keer zie ik als eerste van de titel van dit topic “derek ogilvie” en ik denk telkens dat het een topic over Kevin Olgivie is D:
En dan ben ik teleurgesteld.

Je kunt er zelf een beginnen?
Derek Is btw echt amazing! ofnja ik vind hem t meeste “echt”

Haha, nee, ik ben niet echt een fan van zijn muziek ofzo, alleen van zijn rol in Repo!. :grinning:

haha, oke dan :wink:

Jim moeesst nieeet doood! wat moet ze nu! .____. ?

oke zal ik er even een maken?? ik begon hier maar mee omdat ik anders reactied zou krigen van

‘gebruik de zoekfunctie’ en ‘nóg een topic hierover’

dus… xD ik maag wel even : Het officiele ghost wisperer topic.
dan kunnen jullie daar je verhaal kwijt haha xD

Het officiele ghost whisperer topic:

http://forum.girlscene.nl/forum/media-film-muziek/het-officiele-ghost-whisperer-topic-115356.0.html

Gaat Jim dood :astonished: ?! neeeeeeeeeeeeeeeeeeeh MagNiet MagNiet MagNiet!!
Zit vlaanderen achter met de afleveringen ofzo? of heb ik gewoon 'n week gemist ? x)

Heel stom dat Jim dood is =(

omygooooooooooooooooooooooooooooood het is zo spannend
omgomgomg
waarom duren die reclames zo lang

oooh ik wil dat jim weer terugkomt ik hoop dat ze een manier vinden!!! :drooling_face:

Omg… ik dacht even dat we david conrad nooit meer zouden zien maar thank god :DDDDD
ik ben zooooooooooooooooo benieuwd naar volgende week!!!
wat vonden jullie? [als iemand hier nog leeft]

ja ik leef nog xD SORRY was heel druk… :stuck_out_tongue:
ik dacht dat ik de eerste aflevering al had gezien maar had dus de 2e aflevering gezien van zondag. Daarom snapte ik veeeel beter wat er nou allemaal gebeurd was enzo… eerst snapte ik er niks van XD

vond het allemaal wel erg hoor! en een beetje ingewikkeld maar ik ben ook zooo benieuwd naar Zondag!! al ben ik er dan waarschijnlijk niet omdat ik die dag na scheveningen ga en naar TARZAN :upside_down_face:

en heb je nu al een foto gemaakt van je tekening?? xD

ik vind het echt een geweldige serie volg het al heel lang! Ik moest ook huilen toen jim dood ging echt zielig

ja echt,volgens mij moest iedereen huilen die de serie al een tijdje kijkt haha xD
ik vond de aflevering zondag ook weer super. hij herrinnerde zich dingenhe!
alleen dan wel die schoten… :cold_sweat:
en ik vond dat meisje zoooo schattig, vooral toen ze helemaal weer normaal was en het licht in ging…

Wat jullie? xD

kan iemand ff de afgelopen aflevering (die van afgelopen zondag) samenvatten? nog iets gebeurd met Jim/Sam?

Ik vind het zo romantisch dat hij een ander lichaam in ging omdat hij bij haar wou blijven…

• Goh das nog eens een zin die je niet vaak hoort!-

op zondag is het verdwenen om half 10 ;o is het nu nog wel op tv ;O?

JAAAAA
WHAT THE FUCK
:’(

Het is echt een ramp: het is weeeeeer weg zonder dat er iets gezegd werd!
Ik kijk het nu verder op www.surfthechannel.com… Maar ja. :’(