Ghost Whisperer (niét die met derek ogilvie !)

Hay
Wat vinden jullie van de serie ‘Ghost Whisperer’ met Jennifer Love Hewwit op VTM?
Ik vind 't een héle leuke serie.
Grtjs

Ik weet niet of je ooit Joan of Arcadia hebt gekeken, maar die serie is gekickt voor Ghost Whisperer en daar ben ik nog steeds heel erg boos over xD

Verder ,up!:stuck_out_tongue:

Booooooring.

Up :slightly_smiling_face:

SUPER maar jmmr dat ze weer opnieuw beginnen en niet met de nieuwste seizoenen verder gaan :frowning_face:

WHAAAA ze zijn wel begonnen met de nieuwste seizoenen!!
en omg… WIE HEEFT HET ZONDAG GEZIEN!
ik moest echt zoooo hard janken … kan gewoon echt niet wachten tot volgende week :cold_sweat:

SUPER ^^
love it (L)
elke zondag zit ik voor de buis XD

@ x_PiinkLadiii: IK HEB OOK ZO HARD GEJANKT! Ik voelde gewoon aankomen dat Jim werd doodgeschoten ): Ik kan ook echt niet wachten, echt super dat er twee afleveringen achter elkaar komen! En dan dat moment dat hij als geest tevoorschijn kwam echt o em djie, terwijl ik nooit snel huil bij films. Maar ik kijk Ghost whisperer al zo lang. En doordeweeks zijn de herhalingen, dus kan niet beter. De hele week Ghost whisperer (h)

OMG. Ja echt he! ik vind het zoooo erg … xD zal hij echt doodgaan? want hij ging niet naar het licht ofzo! hij verdween gewoon maar hij ging ook niet terug naar zijn lichaam…
en dat hij zei: Melinda kijk eens goed. Ik wil dat je me zo herrinerd… OMG. ik moest zooo hard huilen… dat kan toch niet… en nu ze net dat medicijn hadden gekregen!

haha, dit voelt echt een beetje dom om dit op te schrijven haha xD
en nu wil ik het opzoeken op internet… maar k kan het niet vindennn! nu moeten we dus helemaal wachten tot zondag… dat is dus nog helemaal 6 dagen… WHAA xD

Ja inderdaad, het zou ‘de nacht’ worden en dan moet 'ie dood gaan. Maar was het niet zo dat toen hij gereanimeerd werd dat hij weer terug in zijn lichaam trad? Ik hoop het zo erg, hij kán gewoon niet doodgaan. Dan houd het gewoon helemaal op. Zij kan niet zonder hem.

omgg ik had het gemist zondag ! zo erg van Jim:|
ik vind hem echt zo’n perfecte man qua karakter enz. xD

nee hij trad niet weer in zijn lichaam.
ik benn net lid geworden van de Ghost whisperer hyves.
daar staan dingen op… en ik weet niet of je die wil weten dus ik zet ze maar niet hier neer!

filmpje van de scene waarin jim doodgaat.
http://www.youtube.com/watch?v=92EWH9PSLNc

zullen we dit maar het officiele ghost whisperer topic maken…? xD

OMYGOOOOOOD Jim ging dood ik vond het zoooooooooooo zieliggg :cry:
aaaaah hij was zo leuk en lief waarom hiiij :frowning_face:

Ik had et al eerder gelezen datie dood zou gaan maar had et echt niet verwacht! Maar een vraagje ik vat et niet helemaal meer met die Andrea etc. etc. het is zo onlogisch met die herhalingen tussendoor. Komt die ene andere man die haar altijd hielp met dat overleden wijffie nog wel terug (die ene die op reis ging):face_with_raised_eyebrow: ik hoop et. (A)

verder volg ik het echt elke herhaling en elke zondag I LOVE IT :drooling_face:

http://www.youtube.com/watch?v=ypGzAk1yK5M&feature=related

deze is beter… daar zie je ook die agent die hem schiet… :cry:
en een betere kwaliteit ook nog. xD

professor payna weet ik niet of die terug komt… ik denk uiteindelijk wel toch… xD nu heeft ze een ander 'hulpje’die geen geesten kan zien maar wel kan horen… maar andrea is dood… xD toch ? :stuck_out_tongue:

Ik heb die nieuwst al gezien i love love love it(L)

ja dat weet ik maar ze komt de hele tijd terug in de herhalingen dus ik was eerst beetje in de war… maar maandag t/m donderdag zijn herhalingen toch?

en nog iets… toen die ene aflevering dat die engerd met dat geestenleger en die kinderen met bijna-dood ervaringen, die aflevering dat melinda even dood was en toen haar vader iets zei over dat ze een broer had ofzo…
en dat was dan de 5e gebeurtenis, iets heel kleins dat later nog enorme gevolgen zo hebben toch?
maar de volgende aflevering ging het weer over iets heel anders en nu heb ik die engerd met dat geestenleger nooit meer gezien en ook nooit meer iets gehoord over die gevolgen…
dat snap ik even niet xD

Maar ik heb trouwens jennifer love hewitt getekent met tekenen^^

oja en trouwens die agent was een vriend van Jim eh.
hij wist dat jim daar zat te vechten en hij wilde op die vent met dat geweer schieten, maar hij zag alleen de schaduwen, dus hij schoot op de schaduw met het geweer, alleen dat was jim die net het geweer had afgepakt
(tenminste, dat is wat ik dacht?)

hmm… ja ik ook niet eigelijk … xD
soms snap ik er ook even helemaal niks meer van, haha.

oee coool… heb je dr een foto van? plaats die anders hier … xD
en ja. ik weet dat die agent een vriend van hem was. en volgens mij had jim ook net dat pistool afgepakt ja idd.
DAT HAD HIJ NIET MOETEN DOEN! stom mens… xD hahah :stuck_out_tongue:

als je wil weten wat er allemaal gebeurd… kijk dan op youtube… doe ik nu ook met me zusje en er staat veeel op…
of word lid van die hyves… staan ook spoilers op…

ik ga nu weg… ben dr morgen weer mensen… xD
daaag <3

Leuke serie. Wel verwarrend, doordeweeks zijn de oude, die ik nooit heb gezien. En zondag de nieuwe. Dus, ik haal het door elkaar. Niet dat er echt een mega doorlopend verhaal in zit ofzo… Maar met die Jim en shit…