Ghehe vriendjes :')

Ik kan begrijpen dat het leuk is met hem als hij er is. Immers als het niet leuk was, was je nooit verliefd op hem geworden.

Van wat je verteld, is mijn advies: laat hem met rust tot hij naar jou komt. Als hij dat niet doet is het meteen duidelijk.

Okee dankje!

Zijn jullie eigenlijk al lang met elkaar?

bijna 7 maanden, dus dat vind ik bestwel lang…

Ben blij dat mijn vriend geen msn/hyves heeft eigenlijk gezegt… maar anders gaan jullie zaterdag goed praten over alles.

Idd. Maar eigenlijk is het zo:

Hyves: krabbelt ie niks (terug) en krabbelt (veel) met andere meisjes met :couplekiss_man_woman: :kissing: :couplekiss_man_woman: (L) (K) Heel erg overdreven enzo…
Msn: Praat ie niet meer, zit alleem maar te gamen. En eerst hadden we altijd gedoe op msn *ik zeurde*
Sms: Ik zeur, hij zegt niks terug.
Bellen: heel erg gezellig, samen huilen/lachen.
RL: Ook heel gezellig, samen samen/huilen.

dankjewel, ik laat nog wel weten hoe dramatisch het is gelopen |:
ik weet echt niet hoe ik erover moet beginnen, maargoed… ik heb daarna drie weken in amerika met heerlijke mensen om eroverheen te komen, dus dat zal wel goed komen.
ja nu ik zo nalees wat ik typte, snap ik niet dat ik het niet eerder uitgemaakt heb. hopelijk zal het een beetje een opluchting zijn.

oh ja op die manier is 5 jaar inderdaad wel mooi! zit je eignelijk bij hem op school ofzo? of zagen jullie elkaar alleen als jullie afspraken?
want in dat geval zou het wat dragelijker zijn. als je hem constant ziet terwijl je nog gek op hem bent, is dat redelijk kut.

woeh vet, iemand die t zelfde heeft meegemaakt? :grinning:

Wij zitten bij elkaar op de sport (haha kickboksen, dus ik doe 'm regelmatig pijn). Maar dan zie ik hem maar 1/2 dagen per week. Gelukkig zit ie niet op m’n school… Ik zou stikjaloers zijn als ie bij andere meisjes staat (slechte eigenschap X:)
Maar nu is het vakantie, dus dan moeten we in het weekend afspreken ofzo.

Ik vind het echt vaag dat ie dat soort dingen naar andere meiden stuurt, dat is niet normaal. Waarom doet ie dat dan?

Ik heb geen idee…
Bij een meisje, die hij ook schatje noemde (zo noemt hij mij zowat nooit), zei hij dat het z’n bf is en dat hij haar al kens v.a. z’n geboorte.
Maarja als ik dat dus allemaal zie, heb ik ook meteen de neiging om dat naar andere jongens te gaan doen. Mja dat zal ‘m dan wel weer niet boeien ofzo? :’)

Het kan moeilijk zijn maar misschien moet je bijna niet meer sms’en en hem het initiatief geven. Als hij bijna niks meer van zich laat horen weet je ook weer hoe hij in elkaar zit…

Gaat moeilijk worden hoor…
Ik denk dat ik het niet volhoud en vanavond gwn ff ‘slaap lekker’ sms. Of moet ik hem eerst laten smsen?
En oja, over zaterdag…
Ik vroeg dus (eergisteren ofzo) wanneer kan ik je weer zien?
Hij: Ja zaterdag ofzo.
Dus we hebben eigenlijk nog niet goed afgesproken (tijd enzo). Moet ik er nou zelf over beginnen of gewoon laten (en het risico lopen dat ik hem dus niet zie)…?

Het lijkt net of hij je een beetje aan het lijntje houdt…
En jullie spreken dus alleen af als hij daar zin in heeft en wanneer hij er moeite voor wil doen.
Denk je dat hij nog bijdraait? Want je kan toch niet voor de rest van je leven met hem blijven afspreken ondanks alle onzekerheden?

Nee we spreken af als hij een dag vrij heeft.
Maar ik hoop dat het wel weer goed komt, want hij zou de eerste 2 weken van de vakantie geen tijd voor me hebben (werk) en daarna zouden we vaak afspreken. Hij heeft ook expres voor mij niks afgesproken met z’n vrienden, dus dat vind ik opzich wel lief.

^ Ik zou gewoon wachten. Ja, je maakt de kans dat hij niet afspreekt. Maar dan heb je een goed recht om boos te worden en mss begrijpt hij het daarna.

Dit was dus het gesprek van de dag (msn) :

Ik:
heey
Hij:
heey
Ik:
hoe gaat ie?
Hij:
jah en met jou??
Ik:
okee dat antwoord klopt ook helemaal bij de vraag :stuck_out_tongue:
maar nja, laatmaar :’)
Hij:
ik zie het
Ik:
Ben je weer beter?
Hij:
jah tuurlijk heb vandaag weer hard gewerkt XD
Ik:
haha okee, verdien je eigenlijk veel?
Hij:
5 ofzo
Ik:
okee, alweer een duidelijk antwoord XD
Hij:
5euro
Ik:
per
Hij:
uur
Ik:
okee
Hij:
maar
afk
Ik:
doeii

Mja ik ben blij dat ik hem vandaag nog ff ‘gesproken’ heb (:

Okee nu word ik, mijn vakantie lijdt hier echt onder…
We zouden zaterdag naar buiten gaan, maar het regende. Hij is bang voor regen ofzo? (Later op de dag was het super weer, zoals ik al zei, mja).
Nou toen hadden we voor vandaag afgesproken, heeft ie ook afgezegd.
Dus ik vroeg of we een keer naar de bios konden gaan, vandaag? Dus hij zegt: ja bespreken we nog wel ff op msn. Dus komt ie op msn, zegt ie niks. Begin ik te praten en na een paar zinnen gaat hij weer weg (doet ie de laatste tijd élke keer).
En zondag ben ik met wat mensen op stap geweest, zat een stelletje bij. Dus ik voelde me echt heel heel erg kut.
Ik mis hem zo, maar hij wil gwn niet normaal praten. En wij smsen 's avonds altijd ff en dan zegt ie wel steeds Hvj, Wjnmk etc etc.
Dus ik weet het niet meer… Ik wil het echt niet uithebben, want in RL is het geweldig (nouja was, ik ben echt al een maand ofzo niet samen met hem geweest).
Maar nu zit ik dus elke dag achter de pc, mobiel erbij… En dan hoop ik elke keer dat hij vraagt of ik kom. Dus ik spreek ook steeds weinig met andere mensen af, want ik hoop dat hij me een keer vraagt. Maar hij doet het gewoon niet!
En op tv zie ik echt elke keer mensen die lief doen (ja zo noem ik dat :stuck_out_tongue:) en dan moet ik gwn janken. Ik mis hem zo erg elke avond moet ik weer janken omdat ik hem zó erg mis… En mijn automulatie neemt hierdoor ook toe (weet hij niks van).
Maar ik geef overal mezelf de schuld van, het is ook zo, want IK begin steeds over afspreken, IK zeg steeds onaardige dingen tegen hem omdat ik me vervelend voel…

Omg ik kom echt wanhopig over, maar alles gaat gewoon ff kutter dan kut.

Gelukkig is dit de laatste week dat ie moet werken… :")

Haha niemand leest dit, maargoed ik vind het wel fijn om het allemaal ff op te hebben geschreven…

Up. (Een up in de hoop dat er stiekem iemand gaat lezen en mij helpen, want ik ga kapot hiero x:)