Ghehe vriendjes :')

Omg hier word ik zó onzeker van he…
Eerst smst hij dat ik te veel zeur, maar hij toch veel van me houdt blabla.
Dan smst hij dat het hij het weer niet weet… En dit heeft ie echt al heel vaak gezegd.
En trouwens, ik ‘zeur’ omdat ik hem mis, ik heb 'm al best lang niet gesproken en daar word ik chagrijnig van. Vooral omdat hij geen zin heeft om moeite te doen om af te spreken ofzo.
Maar ik weet dat het goed komt als we hebben afgesproken, maar elke keer zegt ie weer dat hij het allemaal niet meer weet…
En omdat ik hem mis, sms ik hem te veel: ja daar moet ik mee stoppen.

Maar hoe kan ik hem nou bij me houden, dat ik niet steeds zo chagrijnig/raar ga doen omdat ik heel graag met hem wil afspreken?
Als ik voorstel om af te spreken zegt ie: ik weet het niet.
We zijn nu wel zo ver dat we zaterdag samen zijn :0
Maar ik hou echt heel veel van hem en elke keer als hij het bijna uitmaakt dan realiseer ik me weer dat ik heel erg blij moet zijn dat hij het nog niet uit heeft gemaakt.

Btw het ging over m’n vriendje he :’)

Eigenlijk staan er niet echt duidelijke vragen ofzo in m’n verhaaltje, maar ik moest het ff kwijt. Sorry :pensive:

Nou sorry, maar hij komt echt over als een eikel.
als hij nou gewoon wil afspreken. HIJ moet niet zo zeuren.
ik vind het juist fijn als mijn vriendje smst.

Ja je moet wel oppassen met teveel smsen… want dan denkt ie inderdaad dat je gaat zeuren. *spreekt uit ervaring* maargoed, te weinig is ook weer niet goed, tenminste bij mijn ex (:frowning_face:) was dat niet zo… hij denkt nu dat ik hem niet meer moet omdat ik heeeeeel boos heb gesmst van ja had ditnie van je verwacht blabla(hij is vreemd gegaan) maarhij baalt er ontzettend van en ik heb lekker zijn vakantie verpest :’)

He meid,
Vervelend he…
Ik heb ook al 5 jaar een relatie en dit is wel een beetje herkenbaar voor mij. Maar we hebben het overleefd :kissing:
Er is hoop. Ja , t is moeilijk om je nu te kunnen zeggen hoe je het moet aanpakken. Ik zou eerst minder smsen want je hebt samen een realtie niet jij alleen. En juist hij weet dat jij hem helemaal geweldig vindt en bewust of onbewust speelt hij daar op in. Zo zijn jongens. Niet naar gaan doen maar neit steeds smsen en laat het ook eens van zijn kant komen. Het belangrijkste is: ook ej eigen dingen blijven doen. Jongens knappen er op af als je alleen maar bij HEM wilt zijn. Geloof me… dat heb ik namelijkz elf ook wel gedaan. En nu wee tik dat het zo beter is en het gaat al jaren super !!
Ik hoop dat je hier wat mee kan :grinning:

MrsBLONDe

ik snap precies wat je bedoelt.
wat je je af moet vragen, wil je wel bij een jongen zijn die absoluut geen moeite voor je wil doen en die je zo onzeker maakt?

die vraag heb ik me gister ook gesteld, en ik heb besloten het uit te maken.
ik vind het echt ontzettend moeilijk en ik weet ook echt niet hoe ik het aan moet pakken, we hebben namelijk al een tijdje.
maar het werkt zo gewoon echt niet. op een gegeven moment word je er moe van dat jij altijd het initiatief moet nemen.

ook was het zo dat als ik dan zei dat we te weinig afspraken, dat hij dan zei dat dat klopte maar er verder niks aan deed.
en als ik dan begon over dat het zo toch niks werd, dan wil hij me opeens niet kwijt. ja dan weet ik ook niet meer wat ik ervan moet denken.

dit is overigens niet de enige factor waarom ik het uit wil maken.

ik denk dat je de broek stiekem eens aan moet trekken :grinning_face_with_smiling_eyes:
test eens of hij wel zonder jou kan en als jij geen actie onderneemt, doet hij dat uiteindelijk dan wel? laat hem maar eens bungelen en kijk wat er gebeurt!

okee, ik weet dat dit niet echt helemaal aansloot op jouw verhaal, maar ik zit gewoon even ontzettend ermee hoe en wanneer ik het uit moet maken. ik ga namelijk zaterdag naar amerika… misschien heb jij ook nog tips voor mij?

Dat is indd ook de vraag, wil je dit wel. Hij lijkt geen moeite te doen. Maar neem eerst dat advies van mij maar aan. Dan probeer je het nog op een nette en subtiele manier. :slightly_smiling_face:

Hij zeurt niet jij!
Ik snap jou heel goed, stop met smsen, en wacht gewoon totdat hij het initiatief neemt.

Misschien moet je er eens over praten als je zaterdag afspreekt, en het nu (via sms) eventjes met rust laten?

Ja deze vakantie probeer ik vooral afleiding te zoeken door met andere mensen af te spreken enzo. En dat niet-smsen ging een tijdje goed, maar gisteravond werd het me weer een beetje te veel en ging ik weer van die dingen smsen.
In augustus ga ik trouwens 2 weken naar Frankrijk, dan ga ik helemaal niet smsen, maar stuur ik gewoon 1 kaartje :als het nog aan is:

@ jeanbob
Misschien is dat ook een goed idee voor jou?
iig als je het nog een kans wil geven…
Gewoon op vakantie gaan en kijken of hij je gaat missen en misschien spontaan iets liefs doet?
Of je zegt tegen hem dat je het uit wil maken en kijken hoe hij reageert. Misschien is ie wel in staat te veranderen?
Of je maakt het gewoon uit, als je heel zeker bent van dat je hem niet meer wil. Want achteraf spijt is ook niet fijn :’)

En oja, ik heb nognooit zo’n jongen ontmoet, waarmee ik écht oud wil worden, ookal doet hij zo…
Daarom had ik bedacht, dat als ik op de perfecte plek ben met hem. Dat ik met hem wil afspreken dat we elkaar op die plek, over 5 jaar op die dag weer ontmoeten. Misschien ‘vinden’ we elkaar dan wel weer.
Ha dat lijkt me echt mooi als dat zou gebeuren, na 5 jaar weer samen (a)
Dus ik denk dat ik dit zaterdag maar moet gaan afspreken. Anders is de magic er vanaf, want dit moet je afspreken als je beiden achter je relatie staat heel erg verliefd bent enzo (als we samen zijn, is het altijd zó fijn. Fák sms/msn/hyves) :’)

Als je echt van je vriendin of vriendje houd lijkt het me logisch als je met diegene wilt afspreken?!

Ik wil niet een lullige reactie geven, maar ik denk dat hij niet (meer) zo geintreseerd is in het hebben van een relatie

mmhh nou ik heb het al vaker aangegeven dat me een aantal dingen dwarszitten. het lijkt alsof hij alleen met mij wil omdat dat goed voor zijn status is, maar verder wil hij er vrij weinig voor doen. hij doet ook heel kut over mijn ouders enzo, terwijl ze echt aardig tegen hem doen.
ook lijkt het alsof hij niet wil dat we bij elkaars leven betrokken zijn.
hij had bijvoorbeeld met zijn verjaardag een barbecue voor familie en vrienden van de familie.
iedereen was uitgenodigd zelfs de kersverse vriendin van zijn broer, alleen ik niet.
ja dan weet ik ook niet wat ik daarvan moet denken. ik zit gewoon totaal niet in zijn systeem, snap je?

ik vind trouwens dat idee met over 5 jaar opnieuw wel een vet idee!
maar is dat niet een beetje lang? ik zou denk ik 2 jaar pakken haha.
dat heeft mijn moeder ook gedaan met een vriendje uit haar jeugd.
helaas ofja, voor mij gelukkig kwam ze na een jaar haar ware liefde tegen, mijn vader :wave:

Het is niet echt dat ie niet wil.
Maar hij is gewoon te lui. Hij is bijv. klaar met werken om 2 uur en dan heeft hij geen zin meer om af te spreken.
Maar hij vond het wel kut dat hij zondag niet kon.
Beetje vaag…

Ik zou het idd maar uitmaken, wat jij hebt is nog erger dan bij mij.
Dat hij raar praat over je familie zou ik echt niet meer pikken hoor! O:

Sterkte! <3

Nah ik dacht over 5 jaar, want dan zijn we beide wel volwassen enzo.
Ik weet niet of dat een na- of een voordeel is? Want dan is de kans wel groter dat hij al een ander heeft…

Ik denk niet dat je ‘blij’ moet zijn met hem eerlijkgezegd. Klinkt niet echt als een leuk vriendje…

Ja, maar eigen kan die dus wel. Hij heeft gewerkt, en?. Ik bedoel het lijkt nu te klinken alsof jij een grote last bent i.p.v. zijn vriendin waarvan hij het leuk moet vinden om met haar af te spreken.

Klinkt raar, maar als we samen zijn is het écht heel erg leuk.
Alleen via msn/hyves/sms is het allemaal een beetje kut…

OEPS ik wou wijzigen niet quoten

Hmm, dat kan ik wel begrijpen, maar dan zou hij ook moeite moeten doen om af te spreken :’)