Ghassoul, voor sneller groeiend haar..

Hoi,

Ik las net op KLIK en andere websites dat Ghassoul/stukjes lava klei, ervoor zorgt dat je haar sneller groeit!

Klinkt natuurlijk helemaal geweldig, maar ik weet alleen niet zo zeker of het wel waar is… Dus heb ik geprobeerd om meer informatie hierover te zoeken en ik kwam een aantal positieve berichten tegen…

Zijn jullie bekend met Ghassoul?

Ps.: ik kwam een webshop tegen waar ze 100gram voor maar 1.50 verkopen…
Very cheap of course

Hmm naja, ik wacht wel gewoon.

Ja maar als het nou werkt, dan hoeven we niet meer zo lang te wachten…

:grinning: DOES ANYONE HAVE/HAD ANY EXPERIENCE WITH IT?

Hmm. Ik wacht nog wel even een paar reacties hier af, ik hoop dat het werkt; voor m’n hoofdhaar en wimpers :3 (of werkt dat niet?)

Ik geloof niet in zo’n rommel,
wat ze allemaal niet vinden om geld te verdienen …

Voordelen van ghassoul:

* Het reinigt zacht en grondig en irriteert niet.
* Voor elk huid- en haartype geschikt.
* Het is volledig milieu vriendelijk, zonder chemische toevoegingen, emulgatoren, geur- kleur- of conserveringsmiddelen.
* 100% biologisch afbreekbaar en onbeperkt houdbaar.
* I.p.v. het klaarmaken van het zalfje met lauw water, kan dit ook gemaakt worden met  ½ rozenwater ½ bronwater of aftreksels van groene- of kamillethee. Ook essentiële oliën kunnen worden toegevoegd, zodat de werking nog effectiever wordt.
* Het met ghassoul gewassen haar wordt voller, steviger, glanzender en heeft minder klitten.
* Het hoeft op den duur niet zo vaak meer gewassen te worden, omdat de huid door de voorzichtige reiniging niet geprikkeld wordt om veel huidvet aan te maken.
* Het is een echt alternatief voor mensen die van de zeep af willen of een huidallergie hebben. Wassen is tenslotte het afvoeren van dode huidcellen en lichaamsgeur. De kleine kleideeltjes schuren of peelen de huid en absorberen geur. Elke dag het gehele lichaam wassen met ghassoul is wat teveel van het goede, alleen daar waar nodig is, volstaat.

welke webshop was dat. ben al heel lang naar ghassoul opzoek

Webshop
Ervaringen er mee of meer positieve ervaringen?

X

http://raponsje.forumup.be/about612-raponsje.html

Misschien heb je hier wat aan :]
Zelf geen ervaring namelijk !

nee niet echt alleen wel veel positieve reacties maar ik heb het niet zo op shampoo

?

ik bedoel met al die enge schadelijke stoffen er in

HAHAHAHAHAH (’:

en geen ervaring
maar over het algemeen werkt dat soort shit niet
en word je haar hooguit glanzend ofzo :3

Ik weet niet of het ook voor snelgroeiend haar werkt, maar wat ik wel weet is dat dit al eeuwen wordt gebruikt in Marokko, als haar/gezichtmasker.