GGS groepsgesprek

Hey meiden,

Zojuist had ik een blog geplaatst over een al bestaande groep met meiden die bisexueel zijn of lesbisch. Ik heb er een paar reacties op gehad en die meiden leken het ook leuk om in een groep te zitten, maar dan een normale. Dat vond ik persoonlijk een erg goed en leuk idee. Wil jij in die leuke en ‘normale’ groep? Stuur me dan even een berichtje met je nummer en laten we er een gezellige groep van maken!

xoxo

Wat is een normale groep? Ik ben niet normaal hoor. :upside_down_face:

Idd wat is normaall?

Haha nou kijk, ik had een blog gemaakt over een groep voor bisexuelen en lesbiënnes, toen kreeg ik reactie’s of er ook een groep voor alle soorten mensen gemaakt kon worden

Dus met normaal bedoel je mensen die niet lesbisch of bi zijn? Dus dat betekend dus dat jij mensen die lesbisch of bi zijn abnormaal vindt?

Laten we hier niet te veel op haten, ik denk niet dat ze het zo bedoelde.
(Niet dat ik het een gepaste opmerking vind maar oké)

Waarschijnlijk bedoelt ze een groep zonder thema gewoon een normale groep zonder een speciaal iets. Niet een groep voor dolfijnen liefhebbers, ook niet voor alleen hetero’s en ook niet voor alleen niet-hetero’s.

Ja precies. Ik snap niet waarom mensen het gelijk zo opvatten? Een normale groep daarbij bedoel ik een groep zonder thema.

ja dat vind ik ook wel lullig, dat het verkeerd opgevat wordt. Maar dat terzijde.

Vind het een leuk idee, maar aangezien jouw profiel op dit moment niet meer dan 6 berichten heeft, pas ik ervoor. Ik ben niet zo goed van vertrouwen en al helemaal niet naar iemand die hier pas net om de hoek komt kijken. zou het daarom ook erg naief vinden als meisjes hun nummer “geven”. Omdat niemand jou hier zowiezo kent of herkent van eerdere berichten. Je bent dus inprincipe nog vreemder dan members die regelmatig reacties geven op topics. Wie zegt dat jij te vertrouwen bent? Misschien ben je wel man, of een lover-girl. Je weet maar nooit tegenwoordig.

Zitter er al mensen? Of ben ik nu de enige die mn nummer heeft gegeven?

Ik wil er in :slightly_smiling_face:

Ik heb je een note gestuurd :slightly_smiling_face:

Mensen sorry voor mijn misschien lullige opmerking. Of als die zo is opgevat. Maar zo kwam het in eerste instantie wel op mij over.

Maar verder ben ik het ook met het bovenstaande eens.

We hebben een algemeen whatsapp groepen topic. Daar mag je je berichtje in kwijt