GGD onderzoek BLEH

In de 2e had ik dat ook, moest alleen wat praten en niet uitkleden ofzo.
Verder is het niet zo erg hoor, ik snap niet echt waarom je nou zo’n probleem er van maakt.

jJe moet toch alleen maar wegen, en meten en gezellig praten, meer niet.

Stel je aan zeg! Iedereen zegt dat je gewoon moet gaan en dan zeg jij dat je toch maar niet gaat. Waarom maak je hier dan een topic voor aan? Je luistert toch niet naar ons advies.
Je krijgt er waarschijnlijk alleen maar problemen mee.

okee, okee ik ga wel . . .

ik blijf even uppen,:devil:
wil het namelijk dringend weten

so what, ik moet elk jaar half naakt voor een mannelijke arts komen, voor mijn hart.

@ denaamislaraa … Dan gaan ze je misschien naar een Praatgroep sturen als het echt ernstig is dan … Ik denk dat ze sowiezo met je ouders praten en vragen stellen over je voeding enz

kut.
najaa ik ga gewoon heel veel water er voor drinken dan valt het niet op…
in iedergeval bedankt voor je antwoord!

Ik kom er net achter dat er iets niet klopt met de Brief die ik thuis gekregen heb er Staat, ER zit een Bijlage met vragenlijst bij. Die is er dus niet … en volgensmij hebben anderen die wel , beetje raar …

@denaamislaraa , haha okee. Maar sterkte als je Ano hebt .!

er gebeurt niks, ze zeggen alleen dat je misschien wat meer moet eten

Wij moesten alleen praten… en meten en wegen

je weet dat anorexia een ziekte is, en dat je er dood aan kan gaan?
je lijkt er een beetje trots op door het hier te plaatsen.

ik ben er zeker niet trots op, als ik dat zou zijn had ik het heel anders aangepakt… maar als het je stoort en als het zo overkomt haal ik het berichtje wel weg…

@denaamislara, als je te licht bent betekend dat niet meteen dat je anorexia hebt. toen ik in de tweede naar de GGD moest woog ik 37 kilo en was ik ook veel te licht, maar ik had echt geen anorexia.

waarom wil je dan geen help?

De GGD is er juist voor om zulke dingen te vinden en je te helpen!

En in je ondergoed staan is toch helemaal niet erg, dat doe je ook met gym toch? Zo kunnen ze ook kijken of je misschien wordt mishandeld ofzo.

Draag jij geen bikini’s dan?

Dit vind ik ook zo lijken.

Maar als je heel veel water gaat drinken in een korte tijd, kan je al snel een watervergiftiging krijgen, ik weet niet of je dat de oplossing vindt?