Gezondheids vragen

Hallo allemaal!

Ik heb een belangrijke vraag aan jullie, aangezien ik op google geen duidelijk antwoord krijg.
3 jaar geleden begon ik ongeveer met trillen aan me handen, niet heel opvallend maar af en toe wel op te merken. vanochtend stapte ik in de bus met me tas op me schouders en stond ik de bus reis. ineens kreeg ik het extreem benauwd, ik werd misselijk, mijn gehoor viel weg en ik werd heel erg duizelig. toen ik even ging zitten ging het wel beter na een paar ademhaling oefeningen. na dat dit gebeurde deed me nek heel veel pijn. nu 6 uur later doet me nek nog steeds pijn…

ALVAST BEDANKT!!!1

Huisarts.

Paniekaanval?
Evenwichtsorgaan

Mijn advies: niet googelen. Ga even naar de huisarts, die heeft er meer verstand van dan wij.

Ja. Ga voor al Googlen… Op Google kom je altijd op kanker uit, niet doen dus. Gewoon langs de huisarts gaan.

Klinkt als lage bloeddruk, maar dat is alleen na onverwachtse/opeens inspanning (hoeft niet veel te zijn, opstaan is genoeg) en met name als je slecht gegeten hebt.

Ik herken het wel deels, maar ik zou naar de huisarts gaan, die weet het toch beter dan een gemiddelde girlscener. Als het lage bloeddruk is probeer dan wat meer zout te eten, ik had standaard zoute drop in mijn tas voor momenten dat ik me wat licht voelde.
Als je hier vaker last van hebt raad ik je ook zeer af om te douchen voor je 's ochtends gegeten hebt. Ik heb regelmatig gehad dat ik ook benauwd, misselijk, zwart zag en niks meer kon horen, en als dat uit de hand loopt en je valt in de douche kan dat hele nare gevolgen hebben.

Gewoon een afspraak bij de huisarts maken dus!

je handen kunnen gaan trillen als je bijvoorbeeld te weinig gegeten hebt.
En als je een lage bloeddruk hebt kun je flauwvallen (vooral bij staan in het openbaar vervoer). Ik heb dat een keer gehad en mijn gehoor viel toen ook weg en ik werd misselijk/duizelig.

Ga naar de huisarts, niet naar een roze meisjesforum.

Verder is er een topic voor medische vragen, maar ik raad je alsnog aan een echte medicus te raadplegen als je meer wilt weten.