gezondheid wordt steeds slechter.

Er heersen de laatste tijd ook veel griep/luchtweginfecties/voorhoofdholtedingen. Hier kan je je ook beroerd van voelen, ik ben nu al twee weken ziek en eindelijk aan de beterende hand door een kuur anti biotica. Als je zeker wil weten dat je niets mankeert, inderdaad naar de huisarts.

Reacties over blowen en drank: daar vroeg ze niet om. Het lijkt me vrij onwaarschijnlijk dat je je twee maanden slecht voelt van een joint. Een dag of twee, drie was bij mij in ieder geval wel het maximum. Een kater duurt ook niet zo lang.

Indd
Ik ben het met je eens helemaal.
Ik zei ook al misschien een longontsteking. Kan ook iets anders zijn met luchtwegen.
Heb 12 jaar terug een dubbele longontsteking gehad en had ook al die dingen. Hartkloppingen, heel veel afvallen en braken. Ik ben wel naar de dokter maar die dacht hyperventilatie en schreef pufjes voor.
Maar ik had gewoon een antibioticakuur nodig.
Heb er in totaal 3 maanden mee gelopen met ongeveer de zelfde klachten als deze schrijfster verteld.
Dacht op het laatst dat ik doodging.
Was net op tijd bij een weekendarts en die zei tegen mij zo en wat doe jij hier jij had 3week terug al in het ziekenhuis moeten liggen.
Mijn pap was er toen bij die arts zei of jij brengt haar nu naar het ziekenhuis of ik bel nu een ambulance.
Heb er 6 weken gelegen
Ga alsjeblieft naar de dokter en laat naar je longen luisteren.
Hij hoort het snel genoeg of er wat loos is en een antibioticakuur is snel geschreven
Niet wachten.

Geen 12 maar 17 jaar terug moet het zijn

Stoppen met blowen, minder drinken en zo snel mogelijk naar de huisarts. Dat had je al veel eerder moeten doen, zolang ermee rondlopen is niet normaal/gezond.

Nu zijn er al een heleboel tips gegeven. Sommige onnuttig aangezien je zelf wel weet dat blowen en drinken slecht is voor je leeftijd.
Maar zitten ook hele nuttige tips tussen. Drie dagen geleden heb je dit topic gestart en niet 1 keer terug gereageerd.
Of je wilt niet terug reageren.
Of je bent in tussentijd naar de dokter gegaan en je weet wat er loos is.
Of je viert carnaval .
Laat even weten hoe het met je gaat zou wel zo aardig zijn voor de gene hier die je wel willen helpen.