gezondheid of rijkdom

[b][i]hoi

Girlscene lezers

Deze onderwerp lijkt misschien wel heel dom , maar je moet weten dat iedereen een eigen menig heeft of zegt van het hangt er van af als je rijk bent dan moet je u geen zorgen maken op een nieuwe nier. … De vraag is nu wat denken jullie er over…, Mijn meinig is dat ik voor gezondheid kiezen want we leven in een wereld waar je dit soort zaken niet kan kiezen.[/i][/b]

Ik houd erg van geld.

Liever gezondheid dan rijkdom

Gezondheid ís rijkdom…

Dit is precies wat ik wou zeggen.

Gezondheid gaat altijd boven rijkdom, maar rijkdom is natuurlijk ook wel fijn.

Gezondheid! Liever dat ik gezond ben en niet te veel geld daaraan hoef uit te geven. Dat kost ook behoorlijk wat en je wordt er niet gelukkiger op als er steeds weer iets is :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ja, ik wil graag gezond zijn. Maar mijn geluk hangt ook echt wel grotendeels af van geld, dus rijkdom heb ik ook graag.

Plus ik zou veel minder stress en koppijn hebben als ik alles gewoon kan betalen zonder zorgen, dus ja :’)

Zonder twijfel gezondheid. Tuurlijk wilt de meerderheid ook rijk zijn, maar wat heb je aan bakken met geld als je (ongenezelijk) ziek bent?

Geld maakt het leven dan misschien makkelijker maar zeker niet mooier dat doet gezondheid al.

Zonder een goede gezondheid zou ik niks hebben aan mijn geld -__-

Eh hoezo heeft dit met seks en zo te maken?