Gezonder eten

@Kloot, ik merk het niet aan m’n lichaam dat geluk heb ik danl wel.

Kan ik meedoen?? Ik heb er niet echt behoefte aan, maar iedereen zegt dat ik juist gezonder moet gaan eten in opzichte van ‘meer’. Ik heb er nooit aan meegedaan, maar ik wil het wel een keertje proberen :slightly_smiling_face:

@ICExCOLD, ik eet van mezelf uit al best weinig omdat ik niet echt veel eten kan hebben. Heb een erg kleine maag. Maar ga niet minder eten als normaal hoor!
@Saartje, Tuurlijk kan dat!

@ICExCOLD: Haha, wel iets minder macdonalds/ onafgebakken croissantjes/ patat/ chips/ chocolade :’)
Maar inderdaad niet zulke domme dingen als ontbijt overslaan etc.

@Letter
Nee, okee :’). Veel mensen vinden namelijk dat als je gezonder gaat eten, dat je dan opeens geen tussendoortjes meer hoeft te pakken en alleen de 3 maaltijden maar hoeft te eten.

Ik wil het wel proberen, maar het lukt me toch niet. Ik werk in een bakkerij, allemaal lekkere broodjes, bonbons, taart. Zo ongelofelijk moeilijk. Ik moet toch wat eten hè, ik werk daar van 7 tot 5. 4 pauzes, ai.

@Kloot, je mag natuurlijk geen maaltijden overslaan! Dat is slecht.

@Kloot
Haha, okee dan :’). Aaargh, die friet en chips. Dáaar heb ik last van. Maar het is gewoon zo lekker :grinning_face_with_smiling_eyes:

@ Letter: Ik sla nooit maaltijden over. Dat kan ik niet.
@ICExCOLD: Hahaha ja omg :’) Zo lekker.

Bij mij komt het ook net uit of ik honger heb hoor. Want als ik gewoon mijn 3 maaltijden eet zit ik bijna wel de hele dag vol! Maar daar kan ik niks aan doen. Maar als ik zin heb pak ik wel gewoon tussendoortjes enzo. En meestal is het 's avonds voor de tv ongezond maar dat ga ik nou niet meer doen.

Pfff, ik vind dat heeel moeilijk. Ik heb bijna nooit honger en dan soms is 't ineens 17u… “Oh fuck… eten… rrrright!” Eetschema’s werken wel redelijk, hoewel ik daar dan weer vergeet naar te kijken, boehoe! Ik leef vandaag ook weer op 2 getoaste boterhammen & een bodempje chips…

@chocolicious, je kan het altijd proberen. Je kunt toch ook tegen jezelf zeggen dat je twee dagen in de week dat je daar werkt iets lekkers mag zoals een bonbonnetje ofzo?
@kloot, nou ik vergeet soms wel eens m’n lunch --’

Okee :slightly_smiling_face: . Misschien kun je bij het beginbericht de namen van de ‘deelnamers’ zegmaar er bij zetten?

@Vlientje: Dus jij wil dan eigenlijk die chips veranderen in bijvoorbeeld een appel? Hoe kan het dan dat je nooit honger hebt? Ik heb constant honger :’)

Ik vergeet ook wel eens te eten en dan hebben we pauze op school en dan ben ik druk aan het praten en dan gaat de bel al dat de les begint. Lekker dan!

Ik heb ook constant honger (’:

Ik weet niet of dat handig is. Als er steeds nieuwe mensen bij komen misschien niet.

Whoat, ik kan niet zonder middageten :’) Ik heb heel vaak gehad dat ik dan ga trillen, draaierig word en bijna flauwval.

Dat is vervelend!

Ik WIL dat wel, maar die chips zijn gewoon zo lekkeeeeer, boehoe :’) En ik weet niet hoe dat kan, dat gebeurt gewoon, ik denk daar niet aan :stuck_out_tongue: Maar ik heb ook wel buien waarop ik heel veel wil eten hoor, maar… volgens mij is dat dan nog steeds heel weinig xD Ik heb een kleine maag denk ik :stuck_out_tongue: