Gezonder eten

Hoi,

Ik heb al even gekeken door de onderwerpen en zag wel dat er al een soort topic als deze was maar dat die al wat ouders was. Dus ik dacht misschien kunnen we beter een nieuwe starten.

Mijn plan was dus om gezonder te gaan eten. Altijd als ik dagen gezond heb gegeten voel ik me veel fijner dan dat ik ongezond eet.

Hoet doel is niet om af te vallen, want dat hoef ik ook echt niet! Dat zou super slecht voor mij zijn.

Dus doe mee als je wilt.

Eindelijk zo’n topic! Up

Ja ik heb lang zitten twijfelen of ik het aan zou maken, uiteindelijk toch maar gedaan :wink:

Ik wil ook gezonder gaan eten. Maar het lukt niet :’)

Jeej, ICExCOLD is ook van de partij ^^

Ik probeer heel gezond te eten (en dat lukt me toch wel redelijk goed), alleen moet ik leren minder chips en ijsjes te eten. Dus ik doe mee! (:

Ik eet sowieso veel groenten en fruit en drink alleen maar water en fruitsap. Ik eet ook nooit snoep en zelden chocolade. Dus dat zit wel goed…

@Kloot, je kan meedoen als je wil. Ik ga vanaf morgen beginnen :slightly_smiling_face:

Haha ik probeer elke dag gezonder te eten. Maar dan komen er heel leuk mensen met chips en chocola aanlopen, en dan kan ik me écht niet meer inhouden. Dus ik vrees dat ik het maar gewoon opgeef haha x]

@Kloot
Haha, half :grinning_face_with_smiling_eyes:

@VintageRocks, gezellig, ik eet bijna nooit chips en snoep alleen chocolade vind ik moeilijk om niet te eten. En ik drink ook altijd alleen maar water of crystel clear. Heb nou al een jaar geen chips gehad, haha.

@Letter: Leuk, ga ik doen! :grin: Eindelijk een topic waar ik bij hoor hahaha :’)
Ik wil wel een beetje afvallen, maar dat komt omdat ik juist door de ongezonde dingen een beetje ben uitgedijt :’) Maar met gezond eten voel je je inderdaad al fijner in je lichaam zitten.

Misschien kunnen we gewoon lijstje posten ofzo?

Jaaa idd! Want dat is 's avonds zo leuk & lekker! Ik weet echt geen gezonde snack die dat deftig kan vervangen, want steeds appels & crackers zitten vreten terwijl mijn vriend een zak chips naar binnen werkt, hmpf.

Nu kunnen we iedereen die met een prima of te laag gewicht het afvaltopic inkomt, tenminste hierheen sturen :grinning_face_with_smiling_eyes:

@Kloot, gezellig, klopt!
Ik hoef niet af te vallen want ik heb een te laag gewicht maar ik voel me gewoon nooit zo fijn als ik ongezond eet. En gezond eten is toch veel beter voor je!

goed idee!

Ja, idem bij mij! :stuck_out_tongue:

@ICExCOLD: Goed idee :grinning_face_with_smiling_eyes:
@Letter: Ja, gezellig! :slightly_smiling_face:
Nee, heb ik ook. Als ik vet heb gegeten voel ik me ook echt niet lekker, merk het ook aan m’n lichaam.

Jeej, m’n vriend gaat me ook helpen :’)

Als jullie maar niet vinden dat gezond eten - minder eten wordt :’).

Wat blijkbaar veel mensen denken.