Gezonder eten ?

Heey,

Ik wil graag meer gaan hockeyen blablabla en me er echt voor gaan inzetten enzo maar daar gaat het nu even niet om :slightly_smiling_face: nouja een beetje, ik wil daarom ook gezonder gaan eten maar ik moet niet afvallen aangezien ik lichte ondergewicht heb ( 1,70 bijna 15 jaar en 41 kilo ) maar ik wil ook niet veel aankomen, nouja ik mag best aankomen maar ik wil geen buikje krijgen ofzo haha
Maar heeft iemand tips of ervaringen hoe je gezonder kunt gaan eten en rekening houdt met sport enzo?

Lícht ondergewicht?? Volgens mij behoorlijk… Maar goed daar gaat het even niet om. Volgens mij moet jij gewoon heel veel brood en volle zuivel gaan eten, goed fruit eten en niet bang zijn om aan te komen want dat kan je goed hebben;-) enne je kunt erbij krachttraining gaan doen om spier te kweken, dan krijg je ook geen “buikje” waar je bang voor bent. Bovendien is het ook nog goed voor je hockeyprestaties haha.

Wat 2morrow zegt!
Vooral veel volle yoghurt, lekker veel eiwitjes :slightly_smiling_face:

Dankje voor de tips !!
Ik had echt geen flauw idee wat voor soort dingen ik moest eten haha
Nu weet ik al iets meer haha
Thankyouuu!

Probeer de toegevoegde suikers en ongezonde vetten te laten staan. Ik denk dat je dan al een stuk verder komt met betreft gezond eten. Let wel op, suiker zit in super veel producten onder verschillende benamingen toegevoegd. Eet verder je groentes en fruit en probeer genoeg eiwitten en noten en dergelijke binnen te krijgen.

Thankyou for the tips !