Gezonder eten, iets voor jou ?

Hiii, ik wil wel een soortvan afvallen maar bij die andere topics vond ik niet dat dit hoorde. Ik wil namelijk niet echt veel kilo’s kwijt maar gewoon iets gezonder eten. Het leek me leuk als er meer mensen zijndie dit ook willen en dan kunnen we met z’n allen bijhouden wat we eten, en tips enzo (dus ongeveer het zelfde maar dan gaat het minder om de kilo’s)
Ik hoop dat er een paar mensen mee willen doen en als het niets wordt dan sluit in het topic gewoon, als je mee wilt doen; iedereen is welkom !

Ik zal me alvast beginnen; ik ben allison 15 jaar (op m’n profiel stat anders want ik deel dit account met m’n stiefzusje en we hebben haar naam en verjaardag gebruikt vandaar) en ik wil gezonder eten omdat ik niet dikker wil worden hahah
Mijn lijstje van vandaag ;
O; 1rijstewafel met kaas en 1beschuitje met Jam een glas otimel en een kop thee
M; 2vb vegetarisme knakwors
A; valess, opscheplepel ardappeltjes en opscheplepel spinazie
T; een banaan en dubbel friss

Ben benieuwd… Xoxo

ps; zet er ook even bij wat voor je beweging hebt gedaan.

en we doen een vast groepje van rond de 7 mensen (incl. ik )

1. allison 15 jaar (Juicygloss)
  2. Melanie 21 jaar (inspiratielooss)
  3. SOEPJOEP Cheyenne 15
  4. LOVEGOODX lisa 17
  5. Shopaholiccc_ raymonda 18
  6. Overdressed miraya 17
  7. foRxUxBYxme :face_with_raised_eyebrow:?
  8. zebrasok :face_with_raised_eyebrow:?

misschien is het handig als je net als die ander een vast groepje heb die reageert bv 5 tot 10 mensen ofzo.

ik ben melanie ben 21 jaar en wil een paar kilo eraf omdat ik gewoon opeens 4 kilo aangekomen was en wil gezonder eten en minder snoepen:P

O:Cornflakes met melk
T:2 fruit repen
M:Gevulde koek en chocolade toetje
T:Ontbijtkoek
A:Aardappels gebakke groente vlees.
T:Niets.

Middag was niet zo goed maar was me geld vergeten en dit had ik gekregen van collegatje…
morgen word het iets beter denk!

upjee

@juicygloss: ik vind dat jij véél te weinig eet voor een 15 jarige hoor. Neem in ieder geval 's morgens minstens één boterham, 's middags 3 en ook 3 tussendoortjes. Dat is gezond. En dat is toch wat je wilt?

iedereen wilt toch wel wat gezonder eten, maarja, ik laat de boel gewoon de boel. heel strikt dieet word je niet echt gelukkig van als je een normaal gewicht hebt denk ik. in het algemeen eet dan gewoon wat meer gezonde dingen die je ook lekker vind, gaat het makkelijkst.

je kunt ook op voedingscentrum kijken want daar staat wat je ongeveer per dag moet hebben.

en je eet echt heel weinig.

Je mag geen vast groepje van 7 mensen hebben. http://forum.girlscene.nl…ep/list_messages/130310/0

Nou halloo, mijn naam is Cheyenne, ben 15 jaar, en wil graag gezonder eten omdat ik nu echt té ongezond eet, ik wil zeker niet afvallen maar wil ook niet veel aankomen.

O: Niks, want was te laat opgestaan dus moest meteen naar school
M: Een witte boterham met kaas
T: Ijsje, 2 chocoladekoekjes
A: 5 boterhammen met chocoladevlokken
T: Banaan, caramelsnoepjes, en weer een boterham, en nog een ijsje.

hartstikke achterhaald.
net als dietisten, die zeggen dat je light spul moet eten en drinken, maar dat is juist slecht.

Het is voor iedereen verschillend hoeveel hij of zij op een dag binnen moet krijgen. De een eet 15 boterhammen en de ander 5. En deze twee personen kunnen precies even lang en even breed zijn :wink:

@ candyxchoice dat kan wel kloppen want in zie hier reacties dat ik weinig eet maar ik kan egt geen 3 boterhammen op in de middag :astonished:

@soepjoep

@soepjoep je kan beter wel ontbijten dan krijg je in de middg minder trek in snoepjes enzo en je kan ook beter gewoon aardappelen groente vlees/vis/valess eten (niet bitchy bedoeld als ik zo overkom) iig leuk dat je meedoet ! :slightly_smiling_face:

dond.
O:Telaat opgestaan
T:Fruitreep(eigenlijk middag)
M:-
T:Ontbijtkoek
A:hollandse gehaktbal met aardappels en groente
T:chocolade toetje

En vandaag:
O:Broodje met ei
T:Fruit
M:-weet ik nog niet
T:Fruit
A:Wat de pot schaft

@ soepjoep, je kan beter gewoon avondeten anders kom je namelijk nooit aan je 2 stuks fruit en 2 ons groenten per dag…
+ witte boterhammen kun je beter vervangen door volkoren. (dat is al veel gezonder + witte boterhammen verstoppen)

Ik ben lisa, 17 en ik wil eigenlijk gewoon wat gewicht kwijt… en ik ben echt een snackmens en daar wil ik wel vanaf eigenlijk (A)
Ik ga proberen dit bij te houden, en hopen dat het lukt.

vandaag:
O: te laat opgestaan
T: Plakje cake + kopje thee of optimel
M: 2x Broodje met appelstroop
1x cracker met tonijnsalade
kopje optimel (1 of 2)
T: Fruit
A: wat de pot schaft (1 bord)

Ik doe ook mee! :slightly_smiling_face:

Ik ben raymonda 18 jaar ik wil ook een paar kilo kwijt en strakker worden want ik heb altijd een buikje, maar het rare is dat nadat ik gegeten heb echt dik ben? terwijl ik opsta met een super platte buik.
Ik ga proberen iedere dag te posten…

Mijn lijstje voor vandaag:
Ben net wakker dus net nog maar 1 ding xD

O: special K pure chocolade

mag ik nog meedoen?
ik moet echt gezonder gaan eten!

Ik ben Miraya, 17 jaar.

O: Thee, en 2 worstenbroodjes.

er was hier al een topic voor? ;p
waarom ben ik de enige die zegt:
zoekfunctie!

Omdat ik alle topics van afvallen maar zoveel mensen mogen zijn dus altijd al meteen vol zitten.

Heeee ik heb al zo’n topic :slightly_smiling_face: kom maar gewoon bij de mijne joh! Hij loopt alleen niet zo de laatste tijd dus je moet ff zoeken :stuck_out_tongue: