Gezonde wimpers?

Hahahaha, ik heb nog nooit van ´gezonde wimpers´ gehoord xd.

ok van waar dat gezonde wimpers gedoe?? xD Ik bedoel dat als ik een weekje geen mascara gebruik mijn wimpers donkerder zijn :wink: LOL

en er zijn middelen die wimpers verstevigen en jah gezonder maken zeker? dus ksnap het ‘grappige’ gedeelte er niet van?? :wink:

dus gosh proberen en gwn goede remover, ok got it! thnanQ (:

Ik las op internet over Herôme Eye Care Lash balm, een verzorgende wimperbalsem die je wimpers gezonder, sterker, voller en uiteindelijk langer zou maken. Maar ik kan er geen reviews over vinden… Weet iemand of dit goed werkt?

lol ik doe nooit wat aan mn wimpers xD.

Ik heb misschien een maand ofzo gewoon geen mascara en oogpotlood gebruikt, en ik had daarna echt véél vollere wimpers!!

Ik denk niet dat het wat uitmaakt welke mascara je gebruikt. Bij mij is er gewoon geen verschil in hoe vol mijn wimpers zijn als ik mascara gebruik of niet. Ik denk gewoon dat je een dun laagje op moet doen, dat net genoeg is om je wimpers in te kleuren en een beetje volume te geven. En je wimpers niet helemaal voldouwen met mascara zoals Ariana Grande.

bestaat dat dan nooit van gehoord

Bij de hema heb je zoiets :grinning:, heb het net nog gezien, er zitten geen bepaalde soort stoffen in wat natuurlijker is. Volgensmij heette hij sensitive (tenminste dat d8 ik, ze hebben voor de mascara’s zo’n lijstje staan en het was daarvan de laatste) Girlscene heeft er ook wat over geschreven http://www.girlscene.nl/b…est_nieuwe_hema_mascara_s
ze houden de wimper zacht er soepel zodat ze minder snel afbreken

succes ermee :slightly_smiling_face:

insmeren met vaseline, en dan zijn mijn wimpers weer ineens heel lang en dik.

volgens mij moet je gwoon zoals SNSxx al zegt gwoon heel lang geen oogmake up dragen ik had dat in de vakantie gedaan en had ook gezonde volle wimpers :slightly_smiling_face:

Je hebt ook wonderolie voor je wimpers.
Kan je kopen bij de Etos en is heel goed voor je wimpers.
Verder idd Vaseline, maar niet te veel want dat is niet goed voor je ogen.
Vaseline heeft bij mij ook héél erg goed geholpen.

Verder ga ik in de kerstvakantie geen make-up dragen, kijken of mijn wimpers idd voller worden! :grinning:

http://www.beautygloss.nl…e-wimpers-en-wenkbrauwen/

:wink:

Wonderolie is tussen de 2 en 3 euro, voor 50ml ongeveer! :slightly_smiling_face:
Verkrijgbaar bij de Etos, Da, enz.

Vaseline moet je niet op je wimpers smeren. Het helpt echt geen ene donder want er zit geen enkel voedend ingrediënt in. Het bestaat enkel en alleen uit minerale olie, en dat doet niks behalve je huid afsluiten, en in dit geval dus je wimpers.

Maar mijn wimpers werden er echt ‘‘stevig’’ van, en wat langer? :astonished:

Vaseline is echt shit. Dat helpt voor geen malle moer. Kreeg er alleen maar vettige oogleden van.

uiercreme op je wimpers. :slightly_smiling_face:

uiercreme helpt veel en veeeel beter -bij mij dan -