Gezonde lunch met een wrap

Heee,

weet iemand een lekker recept voor een wrap die je als lunch kan eten?
En snel klaar te maken is en ook nog gezond is?

xxx

Kipfilet,roomkaas met bieslook, komkommer ! En de wrap natuurlijk!!!

wrap + philadelphia + rucola sla + kipfilet + kipkruiden
of
wrap + philadelphia + rucola sla + zalm

die met zalm inderdaad ;d goddelijk.

Wrap + roomkaas, philadelphia of way jij maar lekker vind + sla + zalm :grinning:.
Wat Letter ook al zegt :slightly_smiling_face:

Roomkaas enzo is echt niet gezond haha :stuck_out_tongue:

Ik zou er gewoon groenten indoen, met kruiden erop die jij lekker vind!

Waarom is roomkaas of smeerkaas niet gezond?

Omdat er behoorlijk veel vet in zit :stuck_out_tongue_winking_eye:

wat ik lekker vind is een wrap met paprika, mais en tofu :3

Ach man, roomkaas is gewoon gezond… zeker met zalm, tomaatjes en sla…
Ik zou er niet een hele bak op smeren, of half blok brie. Maar lekker philadelphia met zalm, ham, tomaatjes of wat dan ook; jammie!

Verder is ook lekker; philadelphia naturel met zongedroogde tomaatjes en olijven (of gegrilde courgette…)
al helemaal gezond :’)

Of ham… kan ook. Ik eet geen vlees/vis, maar ik vind met vega ham echt onwijs lekker met dikke laag roomkaas :heart: jamm.

Roomkaas is gewoon gezond, hoor. Zit misschien wat vet in, maar wat je er voor terug krijgt is heel goed. En ze hebben desnoods ook een light variant. Vind zelf trouwens de “Philedelphia” van de Lidl lekkerder dan het origineel (en is ook maar 55ct).

Beetje light mayo met veel krulsla en n blikje sardientjes schijnt lekker te zijn (volgens mn zus iig).

Hasperat van VeganYumYum vind ik zelf heel lekker:

Een wortel raspen en 5-10min laten zitten in een mengsel van 1/2 azijn en 1/2 sojasaus.
Een halve komkommer heel fijn snijden en 5-10min laten zitten in hetzelfde mengsel, maar dan een ander bakje.
Dan beide even laten uitlekken.
Tortilla ff opwarmen. Tortilla besmeren met hoummous.
Dan plakjes komkommer er op leggen, in één laag maar wel lichtelijk overlappend.
Dan de geraspte komkommer er overheen doen. Beetje zwarte peper er over.
Dan blaadjes spinazie er opleggen.
Dan de uiteinden van de tortilla omvouwen en dan vanaf een andere hoek oprollen, zodat je een dichte opgerolde tortilla hebt (dus dat er niks uit kan vallen).
En dan is het het lekkerst als je het even lichtelijk doorwarmt in een droge koekenpan op een laag vuurtje, maar dat hoeft niet per sé.

http://farm4.static.flickr.com/3231/2300780882_4606eb3561_m.jpg

http://farm3.static.flickr.com/2386/2299989503_4cf711806a.jpg

Bij mij is die vulling altijd sowieso het dubbele haha :’)
Doe ik er nu ernstig veel in of jullie redelijk weinig? :stuck_out_tongue:

Nu heb ik zin in wrap.

IK OOK.

Dankjullie! klinkt allemaal heel lekker :slightly_smiling_face: vooral met de plaatjes erbij :stuck_out_tongue:

Hier zat ik net nog over na te denken! Direct lekker naar de appie dus, mmm, heb er nu al zin in!

Wrap, ham, roomkaas, komkommer, tomaat. DELISH!!!

Oeh nice ik ga dit straks uitproberen.