gezonde levenstijl- een fit lichaam en veel energie!

Hey!

mij leek het een leuk idee om een nieuw topic te starten, met als doel leven als een gezonde levenstijl, wat ervoor zorgt dat je een fit lichaam krijgt en veel energie en blij word!
Ik voel me zelf de laatste tijd heel lusteloos en was geinspireerd door een artikel op het internet over wat een gezonde levenstijl nou allemaal met je doet, qua lichaam en geest.
Sorry als dit topic al bestaat.(ik denk van niet want ik zag het niet op de eerste drie pagina’s, maargoed)

Wat is de bedoeling?

De hoofdreden van dit topic is NIET afvallen. Het gaat gewoon om een gezonde levenstijl leiden.
Dit houd in: genoeg sporten en gezond eten. Met gezond eten bedoel ik dingen als fruit en groente, het minderen van snoep ,Zorgen dat je elke dag genoeg vocht binnenkrijgt, en zoveel mogelijk biologisch. Geen dranken met koolzuur en geen nep kleur en geurstoffen meer.
Je werkt toe naar een strak lichaam en een blije geest. In dit topic kunnen we elkaar helpen dit te bereiken :slightly_smiling_face:

ik ben benieuwd of er mensen zijn die hierin geinteresseerd zijn. Als dat niet zo is is het jammer, maargoed. Ik werk er zelf in elk geval wel aan. Als het je leuk lijkt laat dan een berichtje achter :slightly_smiling_face: x

Ik vind het zeker een leuk idee, alleen waar is het Gezond En In Shape Topic gebleven? Die rustte eigenlijk op hetzelfde idee :wink:

Leuk idee

Sinds ongeveer drie maanden is mijn levensstijl heel erg veranderd. In eerste instantie voor afvallen maar nu ook echt omdat het zoveel fijner is. Ik heb tegenwoordig zoveel energie niet normaal haha. Als ik niet sport merk ik het meteen

Eigenlijk hetzelfde idee als ‘blijf in shape en ga voor gezond’
http://forum.girlscene.nl/forum/-sport/blijf-shape-en-ga-voor-gezond-2-247815.0.html

Ik zou als ik jou was de titel veranderen in ‘blijf in shape en ga voor gezond #3’ omdat het toch het zelfde idee is als het topic, maar dat topic is erg dood. Een nieuwe start is misschien handig :grin:

ik vind t wel een goed topic :wink: