Gezonde energie 'bommen'

Hee!

Ik heb even een voedselvraag:
Ik dans namelijk meer als 15 uur per week, en ik eet dan best veel vanwege alle energie die ik verbruik. Ook fiets ik gemeiddeld zo’n 10 km per dag (wat komend schooljaar waarschijnlijk nog wel meer gaat worden.)
Dus nu vroeg ik me af weten jullie misschien eten waar je veel energie van krijgt?

XXX

Kiwiiiiiiii’s.

Ooh, alsjeblieft geen red-bull en dat soort troep, dat is hartstikke slecht voor je. Kan je beter een flinke bak koffie of thee nemen.

Zowiezo Kiwi’s zoals 2610 zegt! <3 die zijn nu op zjin lekkerst, augustus is kiwimaand for life! (en ze zijn voor de halve prijs bij de appie heijn deze week) MAargoed een lekker bakkie koffie helpt ook prachtvol.

bananen?

veel fruit bv peer banaan mango dat zijn vruchten waar je gelijk veel koolhydraten mee naar binnen krijgt. dus geven gelijk energie. kijk hier maar even
http://mens-en-gezondheid…calorieen-fruittabel.html

fruit (:

Bananen! en volkorenbrood.

bananen idd! verder zou ik het niet weten, gewoon veel vitamienen e.d. zoals al wordt gezegd. :]

In appel zit goede suikers, dus ik denk dat

hmm, maar krijg je van koolhydraten energie dan? want je kreeg toch van kcal juist energie, want dan zou ik gaan voor bananen & ontbijtkoek.

Mueslierepen
noten
pindakaas en gekookte eieren als broodbeleg
En als je na het avondeten gaat dansen dan zou ik als avondeten volkorenpasta nemen voor de energie!