Gezonde blog die laat zien hoe je gezond afvalt, met eten dat iedereen kent!

Hoi,

Ik heb een blog, http://www.gethealthy.punt.nl, die laat zien hoe je op een gezonde manier veel kilo’s kan kwijtraken, inclusief met lijstjes.

Mijn lijstjes bestaan uit het soort eten dat iedereen kent, en zo niet: dan zijn ze erg goedkoop om alsnog te kopen. Hoe ik dit zo zeker weet? Nou, mijn ouders moeten nog nét niet naar de voedselbank, en we leven van 100 euro per week voor 5 personen, dus je kan je misschien wel voorstellen wat voor soort eten we dan in huis hebben.

Bij mijn oude artikelen zal je dit nog niet zo heel erg merken, maar vanaf nu wel.

Dus, misschien willen jullie een kijkje nemen, misschien ook jezelf opgeven om artikelen te schrijven, kritiek leveren? Allemaal welkom!

Dankje

dit mag niet! Reclame.

Mag dit nou serieus niet? Het is een blog over gezond afvallen…

En als ik nou eens vraag mensen hier artikeltjes neer te zetten zodat ik die kan invoegen, mag dat dan ook niet?

Nou ik heb het gelezen en je was 5 kilo afgevallen in 4 dagen? Lekker voorbeeld

Ja, ik val heel erg snel af inderdaad… Wat niet betekent dat het idd een goed voorbeeld is, maar het blijft er iig wel af. :slightly_smiling_face:

Nee daar ben je toch echt een uitzondering in, dat blijft er bij bijna niemand af.
Ik zou dit eerder een persoonlijke afvalblog noemen dan iets wat mensen kunnen overnemen.

2 keer per dag hardlopen, wauw wat een voorbeeld. En de lijstjes zijn allemaal aan de weinige kant en volgens mij ook veel te laag in calorieën. Nou ik ga je blog niet volgen, ik doe het op een gezonde manier.

Reclame mag trouwens niet op girlscene.

Reclame.